Snowflake muræne.

Forum for snak om fisk, bløddyr og lignende.
Besvar
Brugeravatar
Per A
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Hvidovre

Snowflake muræne.

Indlæg af Per A »

Har netop anskaffet mig èn, men undre mig lidt over dens anfærd.

Den er nataktiv og svømmer op og ned langs foruden ret hurtigt i lang tid.

Da min anden muræne røg over kanten :( er jeg lidt nervøs for at denne gør det samme.

Hvad er andres erfaring med denne fisk?
Hilsen Per
Følgende sælges:
diverse JJ-Riff til baggrund, 400 W HQI incl ny pære, Sander ozon
Zikoo2
Reactions:

Re: Snowflake muræne.

Indlæg af Zikoo2 »

Hej Per, íngen grund til bekymring for sådan opførte den sig nemlig også hos mig, og den har aldrig prøvet at glide ud af baljen og det samme med de andre to jeg har, prøv giv den en lille stykke reje så skulle den nok falde til ro.. 8)
Brugeravatar
Per A
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Hvidovre

Indlæg af Per A »

Zikoo2 skrev:Hej Per, íngen grund til bekymring for sådan opførte den sig nemlig også hos mig, og den har aldrig prøvet at glide ud af baljen og det samme med de andre to jeg har, prøv giv den en lille stykke reje så skulle den nok falde til ro.. 8)
Ok, men gad vide om det er en form for jagt den går på?............. har ikke set mine to rejer siden den kom i :?
Senest rettet af Per A søn 27. apr 2008 23:07, rettet i alt 1 gang.
Hilsen Per
Følgende sælges:
diverse JJ-Riff til baggrund, 400 W HQI incl ny pære, Sander ozon
Zikoo2
Reactions:

Indlæg af Zikoo2 »

Nej overhovedet ikke! Den vil på ingen måder gøre dine rejer eller andre småfisk noget, har selv 3 rejer som den var gode venner med, kan huske at jeg engang havde en meget syg og svag klovnefisk som ikke rigtig kunne svømme og svømmede med svage ryk nede i bunden. Den svømmede forbi den flere gang uden at gøre den noget og havde på det tidspunkt ikk fået noget at spise i næsten en uge, hvilket overraskede mig, den er helt klart kun intress i dødt foder.. Måske gemmer dine rejer sig da de ikk er vant til sådan en fætter?
Besvar

Tilbage til "Fisk og bløddyr"