tynd hugo

Forum for snak om fisk, bløddyr og lignende.
Besvar
draco
Reactions:

tynd hugo

Indlæg af draco »

Min hugo er blevet noget tynd på det sidste. Jeg har ellers et godt indkørt 250 l men den kan åben bart alligevel ikke finde nok at spise. Jeg har prøvet med noritang men det gider den ikke at have, så hvad kan man elles servere for den?
Brugeravatar
Brian & Rikke
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Odense NØ

Indlæg af Brian & Rikke »

Min den spise atemia og mysis.... Faktisk alt føde
draco
Reactions:

Indlæg af draco »

Sådan er fisk åbenbart så forskellige. Min vil hverken have mysis eller granulat eller noget af det jeg giver de andre fisk. Den har tilgengæld spist en hel del kalkalger :?
Brugeravatar
j.SEVERIN
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
19
Geografisk sted: Humlebæk

Indlæg af j.SEVERIN »

hej.
Min Hugo overgik også til mysis og tørfoder da indkøringsperioden og dermed de mange alger forsvandt i mit akvarie.
Den blev meget tynd da algerene forsvand men genvandt dog det meste af sin vom da den overgik til det nye foder. Den levede i et par år af hvad jeg fodrede med og den tynde belægning der dannes på glasset inden den drog til det evige koralrev.
Mvh. Severin
750L,45L refugium,2x250W HQI, 1X45W Diazoblue,Modf.Aquamedic skimmer,Osmoseanlæg,Kunstharpixfilter,Red Dragon 12500L,PLC styring af vandskifte Balling Sporstoffer Ozon og ventilation.
Brugeravatar
j.SEVERIN
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
19
Geografisk sted: Humlebæk

Indlæg af j.SEVERIN »

hej.
Min Hugo overgik også til mysis og tørfoder da indkøringsperioden og dermed de mange alger forsvandt i mit akvarie.
Den blev meget tynd da algerene forsvand men genvandt dog det meste af sin vom da den overgik til det nye foder. Den levede i et par år af hvad jeg fodrede med og den tynde belægning der dannes på glasset inden den drog til det evige koralrev.
Mvh. Severin
750L,45L refugium,2x250W HQI, 1X45W Diazoblue,Modf.Aquamedic skimmer,Osmoseanlæg,Kunstharpixfilter,Red Dragon 12500L,PLC styring af vandskifte Balling Sporstoffer Ozon og ventilation.
Besvar

Tilbage til "Fisk og bløddyr"