Jeg går lidt og fifler med ideen om at komme en hængeskummer på mit akvarium. mit overløb er bare ikke vildt stort. og den skal hænge bag akvariet. Så kan ikke helt finde ud af hvilken, hvis der er nogen der kan opfylde disse krav. akvariet er 120 liter
Nogen der kan hjælpe?
VH Brian Thyme 120 liter. Ikke så mange digidarer, kun en masse bøvl viewtopic.php?t=10961
Deltec's har i hvert fald indsugningen på den forkerte side, de vil skulle hænge på siden af dit akvarie med mindre overløbet kan flyttes over i det andet hjørne.
Men umiddelbart kunne det da godt se ud som om det er sådan en jeg skal have fat i. Der er vel ikke en der kan komme med nogen erfaringer mht støj, og evt luftbobler i udstrømningen på sådan en skimmer beast 400?
VH Brian Thyme 120 liter. Ikke så mange digidarer, kun en masse bøvl viewtopic.php?t=10961
jeg har haft følgende skummer i ca. 8 måneder http://petsupply.dk/hsproteinskimmernee ... -2398.html
og så længe pumper ikke hænger op af glasset ville jeg ikke have noget problem med at sove sammen med den...
målete lige pumpe længden, 18cm, så den kan desværre ikke være i dit overløb, havde den eller til salg...
Jeg tror desværre at pumpen på SB400 er lige så lang som denne...
Mvh Jesper For tiden uden vand i hjemmet, bliver helt tørt i halsen...