Red Dragon
- JanMadsen
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 6710 Esbjerg V
- Saltvand siden?: 2004
- Geografisk sted: Esbjerg
Red Dragon
Hejsa
Jeg overvejer at bestille den mindste af disse pumper (4500L/T). Derudover står der at man kan bestille en:
Entkopplersätze (tyskord)
Jeg aner simpelthen ikke hvad det betyder og der er ikke noget billede at produktet - nogen der kan hjælpe.
Jeg overvejer at bestille den mindste af disse pumper (4500L/T). Derudover står der at man kan bestille en:
Entkopplersätze (tyskord)
Jeg aner simpelthen ikke hvad det betyder og der er ikke noget billede at produktet - nogen der kan hjælpe.
Mvh Jan
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Jeg ville ikke være i tvivl! Pumpen er 332 kroner billigere hos Aquapro2000. Plus at du får pumpen portofrit. samtidigt er de ikke længere tid om at levere end det som Koiimport skriver de er om det.
sidder lige og kommer i tanke om, at det der "entkopplersätz" kan være de silicone slanger som de anbefaler at man bruger, af hensyn til resonanc. Det er ikke noget som jeg har haft brug for.
sidder lige og kommer i tanke om, at det der "entkopplersätz" kan være de silicone slanger som de anbefaler at man bruger, af hensyn til resonanc. Det er ikke noget som jeg har haft brug for.