har lige taget et nyt osmoseanlæg i brug fra Saltvandsbutikken med silikatfilter, og efter at have lavet ca 25 liter vand, er der stadig en smule silikat i vandet ( 0,03 mg) den laveste målelige mængde - øv.
Skal jeg investere i endnu et silikatfilter eller blot vente vente på, at filteret bliver kørt ind?
Gode råd udbedes
jerslev
Nyt osmoaeanlæg med silikatfilter og stadig silikat
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 6950
Nyt osmoaeanlæg med silikatfilter og stadig silikat
450 liters tropeakvarium m weissglas i front og sider, skab fra Tropeakvarier. Lys maxpect RSF 300. Retur Octo 2. Cirkulation: maxpect Gyre 350. Skummer Octo 250. Osmolator: Ato Duo
- Søren Ravn
- Palet kirurg
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 8700 Horsens
- Saltvand siden?: 2004
- Geografisk sted: Horsens
Re: Nyt osmoaeanlæg med silikatfilter og stadig silikat
Jeg have samme problem, dog havde jeg købt det af MSH. ( går ud fra at det filter du har købt er en hvid patron med grøn text på )Jerslev skrev:har lige taget et nyt osmoseanlæg i brug fra Saltvandsbutikken med silikatfilter, og efter at have lavet ca 25 liter vand, er der stadig en smule silikat i vandet ( 0,03 mg) den laveste målelige mængde - øv.
Skal jeg investere i endnu et silikatfilter eller blot vente vente på, at filteret bliver kørt ind?
Gode råd udbedes
jerslev
Løsning blev for mig at købe dette filter, som er støre og kan genopfyldes
http://www.aquapro2000.de/Filtertechnik ... 3f87c9b669
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 8340 Malling
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Malling (ASK)
Re: Nyt osmoaeanlæg med silikatfilter og stadig silikat
Har du ikke dit gl. anlæg? Så kan du jo prøve at køre med to silikat filtre? Hvis altså det gamle dur endnu.
Med venlig hilsen
Jimmi Laursen
Jimmi Laursen