Mvh Morten.
Jeg håber da seriøst at det er en aprilsnar det du har skrevet der !!!MiksBiks skrev:Jeg har selv en liniatus der er helt brændt i hovedet på samme måde, jeg har ladet mig fortælle at hvis man klipper knivende af den med en skarp skævbider, så falder den til ro. Og du skal være sikker på at få roden med, ellers vokser de bare tilbage igen.
Skal se om jeg kan fange min her i påsken
Så en liniatus i onsdags der havde fået den behandling, den var stille og rolig og den havde gået i akvarie i 2-3år
Du skal bestemt ikke svines til af migMiksBiks skrev:Cecillia>>
Det er jeg kedaf at høre på den måde. Men jeg vil tage det til efterretning, og lade være med at gøre det.
Men da jeg hørte det ved en forhandler, og en der havde haft saltvand i meget lang tid troede jeg ikke det var så galt, de pågældene personer snakkede om det som var det noget man bare gjorde. De sagde at det var ikke anderledes end når man kapper kuglerne på en hund.
Og grunden til at jeg ville gøre det. var for at passe på mine fisk, så hverken liniatusen eller andre fisk ville få unødige skræmmer. Så det var på ingen måde for at udøve dyreplageri. Bare lige for at forklare at jeg gerne vil passe på mine fisk, og håber da heller ikke jeg bliver svinet til for noget jeg havde fået afvide andet sted.
Fortsat go påske