Er du til ny minimalistisk layout eller den gode gamle ?
Vælg selv via :
1) Bruger kontrol panel
2) Board indstillinger
3) Rediger globale indstillinger
4) Min boardtypografi
Den nye hedder Prosilver og den "gamle" hedder Subsilver2

Samg og behag

Enig, det hele er lige forstørret en tand (for meget)snib skrev:Skriftstørrelsen var lige oppe og vende her...
I subsilver2-temaet har dele af skabelonen fået en meget stor tekststørrelsen. Kan den evt. returneres til den forrige størrelsen?
på forhånd tak.
Centrera layouten och gör den större tex 1024pixlar breddBrian skrev:Storleken ?
Jep... det må gerne værer lidt mindreCelia skrev:Enig, det hele er lige forstørret en tand (for meget)snib skrev:Skriftstørrelsen var lige oppe og vende her...
I subsilver2-temaet har dele af skabelonen fået en meget stor tekststørrelsen. Kan den evt. returneres til den forrige størrelsen?
på forhånd tak.
Ja det är bättre, vill inte vara gnällig men bara att det blir bättre med att rätta tillBrian skrev: Wrang - Er det bedre, det syntes jeg hvertfald ! Du har 120kb grænse i galleriet![]()
1. Varför gå över sundet för att hämta vatten när det finns i danmark?Brian skrev: Du har 120kb grænse i galleriet![]()
Samma för mig då jag byter till subsilver men blir lite bättre då man väljer British-English i ens Edit global settingssnib skrev:Vedrørende skrifttype...
Jeg vedlægger lige et skærmdump - er jo ikke sikker på, at din visning er helt den samme. Bruger selv IE7.0
Som du kan se på billedet, er typografierne til visning og styring af tråden for store, samt i kontrol-vinduerne til højre. Diverse links i toppen af siden er i en god størrelse.
Derudover er der en eller anden størrelses-indstilling, som gør at browser-vinduet altid skal scrolles i bredden (også kun med subsilver2).
Hvis du ikke har IE7.0 og har brug for en mere detaljeret feed-back, så kan vi evt. klare det over pb.
Det har du fuldstændig ret i - mærkeligt nokwrang skrev:Samma för mig då jag byter till subsilver men blir lite bättre då man väljer British-English i ens Edit global settings
niceBrian skrev:Det og log ind automatisk har min største priotet og jeg gør hvad jeg kan !