Hermed EN tråd hvor folk kan komme med fejl, ønsker og så videre for den nye version af siden.
De vil så komme på denne liste og naturligvis blive lavet om muligt :
> Rette album billeders link i tråde så de vises - Startet
> Auto log ind - Startet
> Hop til seneste indlæg - Startet
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
tænke på nyeste indlæg siden sidst man har været inde kan der ik komme en genvej op til hvor knappen til vis dine indlæg er for det er lidt irreterende at skulle ind i boardindeks hver gang for at fange den knap
_D_MØLLER skrev:ddt2.
det skal du heller ik oppe i højre hjørne der hvor du kan se din egen profil og logge ud og sådan noget, er der en knap der hedder vis nye inlæg
hmmm har kun det her i den linje:
Brugerkontrolpanel (0 nye beskeder) • Vis dine indlæg Kalender OSS Tilmeldte brugere Log ud [ DDT2 ]
mangler lige vis nyeste indlæg.
ved ikke om det er fordi vi har 2 forskellige temaer herinde eller lign
Kommer sidens layout til at se nogenlunde sådan her ud?
Jeg synes det ser meget sammenklemt ud og jeg synes det er meget forvirrende for øjnene at læse folks beskeder.
Mikkel E skrev:Kommer sidens layout til at se nogenlunde sådan her ud?
Jeg synes det ser meget sammenklemt ud og jeg synes det er meget forvirrende for øjnene at læse folks beskeder.
prøvet at skifte mellem de 2 forskellige layout temaer eller hvad de nu hedder
AndersBaun skrev:kan det passe jeg så i en tråd, at hvis man skrev ordet mod, blev det til et link som i sps og lps?
er det ikke en fejl.. eller er det mod min vilje
Løst !
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
DDT2 skrev:tænke på nyeste indlæg siden sidst man har været inde kan der ik komme en genvej op til hvor knappen til vis dine indlæg er for det er lidt irreterende at skulle ind i boardindeks hver gang for at fange den knap
hilsen kenneth
I begge templates er nyeste indlæg altid at finde i log ind7ud boksen ude i højre side - så du har den lige ved hånden !
Jeg oplever at jeg læser en tråd og trykker på "bordindex" for at komme til oversigten. Pludselig bliver jeg logget af.
Det sker tit (har dog kun oplevet det i dag) at jeg bliver logget af undervejs.
Underret mig hvis det fortsætter !
Mere dansk sprog er lige lagt på vi er nu på 85% !
Det er nok det der har drillet !
Jeg oplever at jeg læser en tråd og trykker på "bordindex" for at komme til oversigten. Pludselig bliver jeg logget af.
Det sker tit (har dog kun oplevet det i dag) at jeg bliver logget af undervejs.
JA, jeg er også lige blevet logget af, bare på vej ind i et nyt indlæg, vips så er man smidt ud, autologin virker heller ikke, skal siden i går selv loggge ind hver gang
Røntved - Hvilken template bruger du ?? Det er top dollar her !