så fik jeg tid til at tage en hurtig tur i plantorama, og synes da lige jeg ville tage lidt billeder. der er ikke kommet så mange sten koraller siden de har ændret teknikken i koraløen. men de har dog fået fisk samt diverse blødkoraller/polypper samt LPS.
de havde faktisk en del rigtig flotte polypsten til gode priser.
her er lidt billeder...... beklager kvaliteten, men havde rimelig travlt.
Senest rettet af Dan Binderup lør 15. mar 2008 15:13, rettet i alt 2 gange.
så må du jo hellere melde mig til plantoramapolitiet........ jeg har aldrig hørt noget for det..... tror hellere ikke andre har hørt for det..... det er jo en hjælp til salt afdelingen... og jer.
jeg ved ikke hvad korallen på billedet hedder.... desværre.
Enig - det ville da være tåbeligt at forbyde tage de billeder.
Jeg har i hvert fald mere end en gang taget derud for at købe noget efter at have set Dan's fine billeder, tvivler på jeg er den eneste, der lader sig friste
og mon ikke Plantorama havde kontaktet Dan hvis de var utilfredse
kanon billeder, det kunne være fedt med nogle billeder hvor man får hele koraløen med og flere fiskeakvarier med, så man kan se hvor stort udvalget er, træls at køre så langt hvis der ikke er det store, men ikke ment negativt for super fedt at du gider at bruge tid for vi andres skyld, blot en forespørgelse
MVH
Mathias
STATUS:
300 l waterbox opstartet primo 2022 - mixed reef
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Det er nogle flotte halekin rejer - bare synd at de SKAL have søstjerner som foder, jeg kan ikke få mig selv til at fange nogle ved stranden og så skære dem i stykker og fryse dem ned, det var ellers en jeg meget gerne ville have.
Men deres palet, har det da ikke godt.
synes mine indlæg forsvinder........nå tilbage til sagen.
søhest koster stadig 600kr.
har tilføjet et par billeder mere, havde åbenbart glem dem af polypstenene.... var faktisk dem jeg var mest vilde med. synes at polypper er for fede, samt til at betale. stenene på billederne er på størrelse med en voksen mands hånd og kostede hvis 300kr. det synes jeg er en fin pris.