Jeg syndtes at det er noget underligt noget, jeg var meget gled for den gl. ver. men jeg har det sådan hvorskifte noget ud som virker, bare fordi der kommer noget nyt !!
Hvad er det så lige der gør at denne skulle være bedre end den gamle, jeg kan kun se at det er en forringelse, desværre.
Rent konstruktivt må jeg også sige, at efter min mening var det gamle forum mere funktionelt. Mere over overskueligt og hurtigere at manorere rundt i. Kan godt se det er nye forum her er en generation længere henne rent grafisk, men som sagt mener jeg det er blevet sat en tilbage rent funktionelt. Kunne godt forestille mig at Hr. og Fru. Jensen, der lige er startet i saltvandsverdenen og godt kunne tænke sig noget hjælp, vil have sværre ved at overskue dette nye forum. Det er desværre en skam efter min mening, da jeg i høj grad mener, at Saltvandsforum lever for at tiltrække nye entusiaster på ligefod med, at tilfredsstille gamle saltvandsnørder. Kan godt se dette senarie blive rykket nu desværre, men bare min mening. Håber det giver mening.
Dette er ikke midlertidigt dette er det nye forum, minus portal og alle dens funktioner.
Og selv kan jeg ikke se forskellen ud over det grafiske(der er heller ikke rigtig nogle kan jeg så sige) ?
Det gamle blev holdt i live ved daglige indgreb - det var ganske enkelt ikke en mulighed at køre videre med, så enten det her som er den nye version eller ingen ting.
Men vent nu lige til portalen kommer retur.
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Jeg syns forummet er fint nu. var også rigtig godt før, men det er hurtigere nu og man skal da lidt ind i det. det er klart. men det skal nok komme.
Det eneste jeg lige mangler er "Nye indlæg siden sidst" ..
men det kommer vel
Godt arbejde.
Tænk hvis alle danske søer var af øl, tænk hvis alle danske søer var af øl. Så vil jeg ligge nede på bunden og få bajer smag i munden, tænk hvis alle danske søer var af øl.
Holst skrev:Jeg syns forummet er fint nu. var også rigtig godt før, men det er hurtigere nu og man skal da lidt ind i det. det er klart. men det skal nok komme.
Det eneste jeg lige mangler er "Nye indlæg siden sidst" ..
men det kommer vel
Godt arbejde.
"nye indlæg siden sidst" er der allerede, og har været siden det kom op at køre i går aftes
den hedder bare "Vis nye indlæg" nu
MVH
Mathias
STATUS:
300 l waterbox opstartet primo 2022 - mixed reef
Sytes heller ikke om det , kunne heller ikke logge ind, har prøvet 50 gange, og endte med at oprette en ny profil (for at komme ind og kigge), har skrevet en mail til webmaster, så håber jeg kan komme på med den gamle login igen.
Jeg syndtes at det er godt. meget bedre hastighed !!!
Men jeg syndtes da også personligt at designet er bedre. og nå portalen og nye bannere og den slags kommer på så kommer det til at være helt perfekt er jeg sikker på