Død klovn??
-
- Klovnfisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 6920 Videbæk
- Geografisk sted: Videbæk
Død klovn??
Da jeg kom hjem fra arbejde nu her, fandt jeg den ene klovnfisk død. De har været i akvariet i ca 3-4 uger og virket friske osv. Men har ikke været vilde med at spise det mysis og flagefoder jeg har givet dem. Kan den godt leve så lang tid uden at spise det vilde og så først dø nu her? Eller kan der være andet galt. Har haft lidt høj nitrat værdi ved sidste test (var den på 25)
M.Toft

-
- Klovnfisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 6920 Videbæk
- Geografisk sted: Videbæk
Har læst mig frem herinde til at de var vilde med mysis har også prøvet med artemia uden held. Og har ikke kunne nå til en fiskepusher pga tidsmangel den nærmeste ligger 1 time og 30min kørsel fra mig.jimmi skrev:Hvorfor dælen har du så ikke givet dem noget anden foder?
De kan nok lige klare den i en 3-4 uger uden nævneværdig foder.! Jeg tror ikke nitratværdien er kritisk selvom den er alt for høj.
M.Toft

- Chris2500DK
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2500 Valby
- Kontakt:
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 5000 Odense C
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Odense
Jeg tror ikke den havde overlevet uanset hvad du havde fodret med. Klovne kan faktisk være sarte, i modsætning til hvad mange tror, de er ofte syge fra start af, måske tager de skade af visse fangstmetoder.
Hvis en klovn ikke viser interesse for foderet næsten fra begyndelsen er der noget galt og der er ikke meget at gøre.
Tit kan man på sådan en klovn se ligesom en hvid streng hænge ud af gattet.
Trist at du mistede din klovn...men glæd dig over at det sandsynligvis ikke er din skyld.
Hvis en klovn ikke viser interesse for foderet næsten fra begyndelsen er der noget galt og der er ikke meget at gøre.
Tit kan man på sådan en klovn se ligesom en hvid streng hænge ud af gattet.
Trist at du mistede din klovn...men glæd dig over at det sandsynligvis ikke er din skyld.
Innovative Marine 30 gallon, skummer Skim Mate Midsize , MP 10 , Kessil 350A Led.
Tidligere 250 liters: http://m.youtube.com/watch?v=6SVmvAfMTc4æ
Tidligere 250 liters: http://m.youtube.com/watch?v=6SVmvAfMTc4æ