Giesemann Infiniti HQ/T5

Forum for snak om lys, skummere, pumper etc.
Besvar
Mickey
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
17
Postnummer: Ikke angivet
Geografisk sted: Nordsjælland

Giesemann Infiniti HQ/T5

Indlæg af Mickey »

Nogle der har erfaringer med denne model fra giesemann?

http://www.giesemann.de/54,2,,.html

Hilsen Mickey
roneld
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
19
Saltvand siden?: 2009

Indlæg af roneld »

ja den kan jeg varmt anbefale. den havde jeg over mit sidste akv.- den har en computer som styre det hele & som fortæller dig hvor længe dine pære &rør har kørt & hvornår de skal skiftes.hvis du har coraler er den hel perfækt da den har måne lys som følger den rigtige månes faser det vil sige at der er forskellig styrke af måne lys hele mdr. & du kan stille hqi til at slukke først & så en time sener slukke dine t 5 rør. så du får en blød overgang til månelyset.genialt - & selvfølgelig modsat om morgenen. & når du skal arbejde i akv. er den utrolig nem at hejse op & ned det er en stål weire som køre gennem en skrue anordning man trykker simpelt hen bare på skruen & løfter lampen. jeg synes at den er alle pengene værd.gofornøjelse -venligst--jan.
leifkrarup
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 5000 Odense C
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Odense

Indlæg af leifkrarup »

Roneld jeg tror du tager fejl...den model du taler om hedder Infinity Moonlight og koster 14-16000 kr.
Den lampe Mickey refererer til er uden computer og lysstyring.
Innovative Marine 30 gallon, skummer Skim Mate Midsize , MP 10 , Kessil 350A Led.
Tidligere 250 liters: http://m.youtube.com/watch?v=6SVmvAfMTc4æ
Mickey
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
17
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Mickey »

Ja det er desværre den billige model, har ik lige pengene til moonlight modellen ØV!!
roneld
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
19
Saltvand siden?: 2009

Indlæg af roneld »

undskyld jeg troede bare at det var deres nye model - den lignede heller ikke helt min men de laver nogle utrolig gode lamper. jeg vil stadig anbefale dig at sparre lidt længere & købe den model jeg omtaler det er 1 fornøjelse med måne faserne. & at man altid kan se hvor mange timer ens pære & rør. har brændt. godt set leif. tak for hjælpen. - venligst --jan.
Besvar

Tilbage til "Lys, filtrering og andet teknik"