aftrækker og klovne...

Forum for snak om fisk, bløddyr og lignende.
Besvar
Brugeravatar
Alexcpdk
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Sydsjælland

aftrækker og klovne...

Indlæg af Alexcpdk »

Har lige et par spørgsmål, hvad har i fået jeres vildt fangede Alm. klovnfisk til at spise ? har købt 2stk idag og prøvede at fodre med mysis, og det granulat foder der er med i red sea startpakken, men de nippede kun en lille smule til mysisne ( ikke noget de bliver mætte af ) hvad spiser de på revet ?

Og så ville jeg lige høre hvad det er for nogle koraller picasso aftrækkern normalt gerne vil nappe i og i det hele taget bare erfaringer med fisken på godt og ondt :wink:
Mvh
Alexander

510L 170x50x60cm med 2 x 150w HQI og 4 x 24W blå T5
Brugeravatar
Nielsen'sbilplejeAalborg
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 9220 Aalborg Øst
Saltvand siden?: 1992
Geografisk sted: aalborg

Indlæg af Nielsen'sbilplejeAalborg »

vores klovne fisk er vilde med flage foder , men fodre ca 3 gange i starten, da de ikk rigtig tog noget de første dage ,, men nu køre vi med foder automat 2 gange om dagen :wink:

mhv per
Senest rettet af Nielsen'sbilplejeAalborg søn 2. mar 2008 20:33, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Jones
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 7080 Børkop
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Jones »

Mine vildtfangede klovne tog heller ikke foder i de første par dage, men det kom så småt. Bliv ved med at bruge flagefoder mysis. Det skal nok komme. Mht picasso'en kan jeg kun sige at det er en dejlig fisk, som endnu ikke har skabt problemer i mit akvarie. Dog er den jeg har meget lille. De begynder først at bide i tingene når de når 5-10 cm....
o_O
roneld
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009

Indlæg af roneld »

man kan evt fodre anemonen som de lever i med små mysis så plejer de selv at tage for sig. men hvis de er helt nye i akv. er det meget normalt at de lige skal vænne sig til omgivelserne. de kan saktens gå 14 dage uden at spise uden at de tager skade. venligst--jan.
Besvar

Tilbage til "Fisk og bløddyr"