Stor klapsalve til post danmark

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Dantheman
Reactions:

Stor klapsalve til post danmark

Indlæg af Dantheman »

Ja hvor er Post DK da bare herlige. De forstår sig sgu på at stjæle og smadre.
Denne gang gik det ud over min sump, som de har voldsmadret fra 3 sider, uden at sætte en bemærkning på. Og den var endda sendt som Forsigtig pakke.
Vedhæftede filer
PICT3777 (Small).JPG
PICT3777 (Small).JPG (62.44 KiB) Vist 3006 gange
PICT3778 (Small).JPG
PICT3778 (Small).JPG (65.04 KiB) Vist 3006 gange
Brugeravatar
Rune
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: 9900 Frederikshavn

Indlæg af Rune »

Flot Post DK :evil:
Brugeravatar
jthyge
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 8543 Hornslet
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Søby, Hornslet.
Kontakt:

Indlæg af jthyge »

Ja, Post Danmark er ikke hvad de har været...

Oplever mere og mere at der er problemer bare med simple ting...

Og nu skal de jo også fyre en masse postbude, det skal nok hjælpe på tingene... NOT!
Jesper Thygesen - 86 liters Nano
Min Blog om Akvariet!
www.varmkaffe.dk - Blog om hus og have på landet.
Brugeravatar
jthyge
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 8543 Hornslet
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Søby, Hornslet.
Kontakt:

Indlæg af jthyge »

Men den er jo forsikret når den sendes som pakke... Så må de jo bare punge ud!
Jesper Thygesen - 86 liters Nano
Min Blog om Akvariet!
www.varmkaffe.dk - Blog om hus og have på landet.
kimjessen
Reactions:

Indlæg af kimjessen »

ja og gæt hvem der skal til at starte forfra i gen.... hmmmm

de har godt nok gjordt det godt... det ligner bestemt ikke den jeg sændte til dig... nå jeg må igang i gen
AllanH
Reactions:

Indlæg af AllanH »

er det dig der har lavet den kim ?
Dantheman
Reactions:

Indlæg af Dantheman »

Ja kim har lavet den, en skam den var i stykker for den var ellers bare nice lavet :) Men kim vær lige opmærksom på din fon. ringer til dig nu, for smutter i byen om lidt, men hvisj egi kk får fat på dig nu, så ringer jeg ilge i morgen også-
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
21
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Indlæg af Brian »

Hvorfor sker det bare så tit !

Pakker der bliver væk, ting der er smadrede osv osv. Jeg modtager selv utroligt meget med posten(især cder og vinyl) og det er bare SÅ ofte at der er problemer.

Har de ikke smadret eller knust det ja så har man gået hjemme en hel dag og ventet, og så viser det sig at de bare har smidt en seddel i uden at ringe på.

Og ikke nok med det så er de også så satans zippet på posthuset, husker tydeligt hvordan jeg stod og lige mangle 10cm tape på en pakke, rullen lå lige på bordet ved siden af ekspedienten, og hvad sagde hun så da jeg spurgte om jeg måtte få et stykke - Du kan købe 3 ruller (sikkert til 750 Kr !!!) derover fra reolen af....
Mvh
Brian

[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)[/center]
Brugeravatar
martin
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 2700 Brønshøj
Geografisk sted: Brønshøj

Indlæg af martin »

Syntes det er imponerende.

Man sender en pakke som forsigtig. Hvordan kan de overhovedet være i tvivl om hvorvidt den er smadret eller ej, det er simplethen at pisse folk op og ned ad ryggen og tage penge for det samtidig.

På en sidenote, er der nogen der har prøvet at bruge GLS istedet?

/martin
/martin
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
21
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Indlæg af Carsten »

Jeg har flere gange fået varer med dem fra Tyskland. Der har ikke været nogen problemmer der, men om det er anderledes indenlands kan jeg ikke svare på.
da-salg
Reactions:

Indlæg af da-salg »

Jeg arbejder hos DHL, pris og kvalitet hænger altså virkelig sammen må man sige, fik et mobil cover fra HK, med postdanmark. Det havde de fint mast igennem brevsprækken så de blev fri for at skrive pakkeanmeldelse, hvilket resulterede i et smadret cover :evil: ..

TAK PostDk

DHL (DetHolderLængere) :)
knoltot
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
20
Geografisk sted: Thy

Indlæg af knoltot »

tja kan kun føgle jer de har lige fået en pakke væk af mine den fylder og kun en meter gange 50 cm og 30 cm så klart nok det er der noget af det første der bliver væk.. men det problem bliver løst helt af sig selv de lukket posthuset her i byen så alt hvad der skal gå til eller fra mig bliver med fragt mand
MVH Thomas Jørgensen
Dantheman
Reactions:

Indlæg af Dantheman »

det lykkedes dog anden gang at få den i god behold, men der havde kim også lavet den tykkere glas og overindpakket den :D Men nu har de så været så skide at smarte at smide en anden pakke væk hvori der lå den hqi pærer fra kbh som jeg står og virkelig mangler, Den blev sendt torsdag, og fredag kom der ingen ting, tog så op på posthuset hvor jeg viste dem en seddel jeg havde fået på pakken, og der var ingen der vidste hvor den var :S
Anders månsson
Rev haj
Rev haj
Reactions:
21
Postnummer: 5210 Odense NV
Saltvand siden?: 2004
Geografisk sted: Fyn

Indlæg af Anders månsson »

der er nok en postmand omkring Odense, der snart får en Hqi pære fra Kbh. i sin lampe over sit akvarie snart :roll:
Brugeravatar
flemmiov
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
20
Postnummer: 7500 Holstebro
Saltvand siden?: 1999
Geografisk sted: 7500 Holstebro

Indlæg af flemmiov »

Hvis jeg sender noget, bruger jeg også Fragtmanden. Det er meget billigere, og man kan uden bøvl få dem til at klistre et par "forsigtig" mærkater, på pakken, hvor Postdanmark iøvrigt sætter ca. dobbelt-takst på, hvis de skal gøre det samme, som jo tilsyneladende er virkningsløst !! :MA
wondersurfer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE

Indlæg af wondersurfer »

jeg har osse problemr med de møghunde hver gang jeg bestiller ting så på trac and tracen nummeret kan jeg se pakken ligger på mit posthus til senere levering står der så må jeg hver gang ringe og efterlyse den for tilsynladene kan de ik finde den og ender med at gå næsten en uge før jeg endelig får den
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
Brugeravatar
pernoe1
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
17
Geografisk sted: Hillerød

Re: Stor klapsalve til post danmark

Indlæg af pernoe1 »

Hejsa.

Jeg kan desværre kun give jer ret. Har arbejdet som postbud i en del år, så jeg ved hvordan tingene er. At tingene går i stykker er ikke buddets skyld. Post Danmark har den smarte forretningsgang at nogle pakker kommer til Øst for Storebælt andre Vest for Storebælt og den sidste del som Særligt gods. Særligt gods er eksempeltvis forsigtigpakker, men også tunge pakker (max 20 kilo). Når man som bud om morgenen pakker et bur ud, kan der sagtens ligge 5 20-kilos pakker øverst og en lille forsigtig pakke nederst...gæt hvordan den ser ud...
Det er ikke til at få noget lavet om, da alt kører så hamrende konservativt i den forretning. Nogle steder er det værre end andre, men hvordan skulle man også kunne tiltrække de rigtige mennesker, når alt bliver skåret ned, sparet væk, ruterne bliver længere, tiden kortere osv...til gengæld følger lønnen absokut ikke med.. Post Danmark..Det en om`mer...

Det var lige mit sure opstød...
Brugeravatar
Stefan
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 2750 Ballerup
Saltvand siden?: 2007
Kontakt:

Re:

Indlæg af Stefan »

da-salg skrev:Jeg arbejder hos DHL, pris og kvalitet hænger altså virkelig sammen må man sige, fik et mobil cover fra HK, med postdanmark. Det havde de fint mast igennem brevsprækken så de blev fri for at skrive pakkeanmeldelse, hvilket resulterede i et smadret cover :evil: ..

TAK PostDk

DHL (DetHolderLængere) :)
Jeg har nu også tidligere arbejdet hos DHL i knap syv år. Jeg tvivler da på, at pakker bliver behandler meget pænere der, end hos PostDanmark. De blev i hvert fald ikke behandlet særlig pænt, da jeg arbejdede der! Det skyldtes ikke at medarbejderne ikke ville behandle dem ordentligt, men simpelthen hvordan selve pakkesystemet fungerede. Man kunne f.eks. stå alene i en hænger, hvori der var kørt et transportbånd ud, som pakkerne kørte ind på. Det gik så bare ud på, at få pakket pakkerne i hængeren i den hastighed de kom ind, så hele systemet ikke stoppede. Og de kunne fandeme komme hurtigt indimellem! Gæt engang om det gik ud over pakkerne, når det nærmest var nødvendigt at kaste dem ind ovenpå hinanden?
Brugeravatar
Helena
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 5240 Odense NØ
Geografisk sted: Odense NØ

Indlæg af Helena »

Nej og GLS er ikke bedre skal jeg hilse og sige fra en der arbejder der. Det koster 260 kr at få sendt som forsigtig pakke med post DK :devilish: , SÅ SKAL DEN ALTSÅ VÆRE HEL NÅR DEN KOMMER FREM.
Ingen vand i stuen, men overvejer næste træk.
Brugeravatar
Per A
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Geografisk sted: Hvidovre

Indlæg af Per A »

Tror desværre alt "snoskeriet" kan tilskrives en samfundsmæssig ligegyldighed der kar spredt sig.

Hvis en ufaglært (efter eget valg) arbejder får mindre end 30.000 kr./måned råber de op om underbetalt kuligarbejde og arbejdet kan i øverigt rende dem....det er sådanne mennesker der er mange af i p&t.

Tsk...tsk, det er sku sørgeligt.
Hilsen Per
Følgende sælges:
diverse JJ-Riff til baggrund, 400 W HQI incl ny pære, Sander ozon
Brugeravatar
pernoe1
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
17
Geografisk sted: Hillerød

Indlæg af pernoe1 »

Lige en lille en til Per A.
Jeg ved ikke om det er korrekt, men det lyder som om du mener at ufaglærte bare bør tage imod hvilket som helst møg-job med kyshånd, for de er jo selv skyld i at de ikke kan få et velbetalt IT-job...
Hos Post Danmark er startlønnen 18.000 for et hårdt fysisk job med en masse pres fra ledelsen og en masse overarbejde. Når man kan gå ud og finde et job uden samme pres, uden samme fysiske belastning til 24.000 så kan man godt forstå at Post Danmark kan have svært ved at tiltrække kvalificeret arbejdskraft. Som i alle andre henseender får man, hvad man betaler for... Når jobmarkedet ser ud som det gør i øjeblikket, er det de virksomheder med dårligst løn, dårligst arbejdsmiljø osv, der ikke kan hente personale. Og jeg tror faktisk ikke at det er os ufaglærte, der har presset lønningerne i vejret gennem de sidste år...
Det var bare et lille pip, da jeg ikke brød mig om tonen i Per`s indlæg...
Mvh Christian
roneld
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
19

Indlæg af roneld »

jeg har brugt fragtmanden i flere tildfælde
sidst da jeg købte 1. subwoofer som skulle fragtes fra jylland.
de ringede ½ time før de kom & bar den ind i stuen fin service.
venligst-jan.
Brugeravatar
StarF
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 9530 Støvring
Geografisk sted: Støvring

Indlæg af StarF »

hvis jeg sku skrive alle de dårlige ting jeg har prøvet ved post dk, så blev dette en meget lang tråd.. det sjove er alle de dårlige ting begyndte først for en 3 år siden.. før i tiden var de sku ellers fine.. men kan da opsumere..

så sent som for et par uger siden købte jeg noget af en her inde, de formår at ødelække pakken, og gøre nogle af tingene i pakken væk.

er begyndt at bruge ups og sådan hvis jeg selv skal vælge nu,.
Brugeravatar
Brian C
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af Brian C »

Jeg har arbejdet ved GLS, dengang det hed pakketrans, og der blev pakkerne nu helle ikke behandlet pænt, når man stod for enden af et bånd og modtog pakkerne for at smide dem i bure alt efter hvor de skulle hen, og det skulle gå tjep, så der var ingen garanti for at en forsigtig pakke ikke blev kvast når der i skyndingen blev kylet en stor tung pakke ovenpå, og nå trailerne blev tømt, blev pakkerne smidt på et bånd der blev kørt ud i traileren
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Brugeravatar
StarF
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 9530 Støvring
Geografisk sted: Støvring

Indlæg af StarF »

min far har arbejdet i post dk.. alle de der forsigtig pakker, bliver behandlet lige sådan som de alm pakker.. mere eller mindre... eneste forskeld er at forsikringen på en forsigtig pakke er højere end ved en alm pakke.
Brugeravatar
moby
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
18
Postnummer: 2600 Glostrup
Saltvand siden?: 2000
Geografisk sted: Glostrup

Indlæg af moby »

Det er nederen når det sker. Min nye zeo filter Jeg havde bestilt er også gået i stykker under transporten fra USA. Den kom her i fredags.
Brugeravatar
krebs36
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
17
Postnummer: 3480 Fredensborg
Geografisk sted: Fredensborg -Nordsjælland

Indlæg af krebs36 »

Jeg oplevede for ca. 1 lille måned siden, at have købt en Hqi lampe, som også blev sendt med post DK, og alt hvad der var af glas, var totalt smadret da det nåede frem. Havde også betalt for glasforsikring og det hele. Så den måtte retur igen til ham den var købt af, for postvæsenet mente ikke den var pakket nok ind.
Jeg måtte så købe en ny lampe via. en forretning, som så også ankom smadret (denne gang ankom den til butikken, med et fragtfirma). Men her var ALT andet end hqi´erne smadret. Og den var bulet og skrammet.
Jeg venter stadig på at få erstatning af de dele jeg mangler til lampen. For jeg er blevet nødt til at tage den i brug.
Men ja, jeg har heller ikke tiltro til Post Dk mere. De må nærmest KASTE rundt med tingene, og smider tunge ting ovenpå ting som har glasforsikring på. Ja, det skal man jo være indstillet på tilsyneladende - og tænke over når man pakker ting ind.! Har også oplevet samme med cd covere (knækket og ødelagt), glas - smadret, og ting der aldrig kom frem, som man havde betalt for, men som ikke kunne bevises til post dk, da det var sendt som alm. post. (Kunne derfor desværre ikke kræve erstatning). :( Men mistede pengene, og fik aldrig varen.
Jeg vil også finde et fragtfirma fremover, da jeg er træt af post dk´s dårlige behandling af vores varer. Og prisen er sgu´ da høj nok efterhånden, for at sende ting. Så bør man da også få noget ordentlig service for pengene, eller hva?
Mvh Kim.
Billede
Nu med kun 160L vand, og LED lys.
Brugeravatar
Hvidtfeldt
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 5240 Odense NØ
Geografisk sted: 5240 Odense

Indlæg af Hvidtfeldt »

Må sige at jeg aldrig har haft problemer med dem. Fik sendt en 20 kg's tung HQI lampe for ikk så lang tid siden. Og alt var tip top. Har osse fået sendt to blå T8 rør og i perfekt stand.
Men dagen kommer nok osse hvor der er noget der går galt for mig.
Akvarie på 250 L i opstarts fasen!
vestergaard
Foxface
Foxface
Reactions:
17
Postnummer: 9560 Hadsund
Geografisk sted: Hadsund

Indlæg af vestergaard »

vil da godt tilslutte mig mængden af sure opstød :sick: min skummer var flækket i koppen da den nåede frem. pakken var dog intakt. man sku tro de smider med pakkerne mærket forsigtig mens de råber huuuh assjack. nichts gut post dk :BA
:KP surt opstød ovre.
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"