F*ck hvor smart
- Destinydk
- Dværg kejser
- Reactions:
- 17
- Postnummer: Ikke angivet
- Geografisk sted: 100% Aars
F*ck hvor smart
Hvorfor laver man ikke sit akvarie i rustfri plade.
Saltede hilsner fra Mark
I Baljen:
3xTurbosnegle
1xPolyp
4xLopophylia

I Baljen:
3xTurbosnegle
1xPolyp
4xLopophylia

- røntved
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9320 Hjallerup
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: Klokkerholm-Hjallerup
- Kontakt:
fordi det godtnok ikke er ret kønt... 

http://www.mittlapp.dk
Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
- Per A
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Hvidovre
Mikkel E skrev:Rustfrit stål ruster ikke, men nedbrydes gør det og en del hurtigere ved kontakt med saltvandCarsten skrev:Fordi rustfrit stål ikke er rustfrit i forbindelse med saltvand. Der skal man bruge noget andet, og det er vist ganske dyrt
Så kom lige forbi, og se under min sump, som står på en ramme lavet af "rustfrit stål"

Hilsen Per
Følgende sælges:
diverse JJ-Riff til baggrund, 400 W HQI incl ny pære, Sander ozon
Følgende sælges:
diverse JJ-Riff til baggrund, 400 W HQI incl ny pære, Sander ozon
- Mikkel E
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8210 Århus V
- Saltvand siden?: 2006
Det er yderrust, det er ligesom det der kommer på bestik, når man vasker op sammen med noget rustent, altså rust tilført fra noget der ruster.Per A skrev:Mikkel E skrev:Rustfrit stål ruster ikke, men nedbrydes gør det og en del hurtigere ved kontakt med saltvandCarsten skrev:Fordi rustfrit stål ikke er rustfrit i forbindelse med saltvand. Der skal man bruge noget andet, og det er vist ganske dyrt
Så kom lige forbi, og se under min sump, som står på en ramme lavet af "rustfrit stål"
-
- Copepod
- Reactions:
- 17
- Geografisk sted: Vestjylland
Ja nu kom der et emne hvor jeg kan give lidt svar. Men om det er brugbart? NæppeBoris skrev:Ja, det skulle laves i A4 Rustfristål (Syrefast)
Det er pænt dyrt.

A4 er heller ikke egnet til saltvand.
254 SMO er anbefalet til saltvand, hvis der er nogen der skulle have lidt liggende i garagen

Ellers Duplex LDX eller SAF.
Det er utroligt dyre materialer, og nok derfor man ret "sjældent" ser sådanne akvarier. Men eneste anbefalede ståltyper der er nogenlunde modstandsdygtige.
Tror ikke man får en producent til at give ret lang tids garanti på et akvarie i rustfrit stål til saltvand

- Holst
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 6800 Varde
- Geografisk sted: Varde
Ved ikke hvor agrassivt saltvand er på rustfrit stål. Men rustfrit er det rigtige materiale når man snakker omvendt osmose vand. Det blir mega agrassivt :S
Ikke noget jeg ville eksperimentere med. Glas er fint med mig
Ikke noget jeg ville eksperimentere med. Glas er fint med mig

Tænk hvis alle danske søer var af øl, tænk hvis alle danske søer var af øl. Så vil jeg ligge nede på bunden og få bajer smag i munden, tænk hvis alle danske søer var af øl.
- Hvam
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8541 Skødstrup
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Skødstrup "Uptown"
He he jeg har arbejdet 4 år på kontor i produktionen på scandia og jeg har set lidt af hvert blive fusket, 50% af matrialeindkøb endte ihvertfald ikke til at byge tog medfordi man på togfabrikken scandia var stor leverandør af disse akvarier
de havde nermest ubegrænsede mængder af supersyre fast rustfri plade
og glas "

Malerne hvar nok de håreste ramte, der var let plads til en bil mellem togvognen og på maler båndet var der flere cykler og fælge på en togkomponenter.... men de fik meget kage

Når fatter er sur og vranten og gnaven, skal han blot have lidt ekstra kræs i maven!
Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935
Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935