Bambus haj
- Billund
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 7190 Billund
- Geografisk sted: Danmark, Billund
Bambus haj
Venter på et par Haj æg, som jeg håber på at kunne klække!. Er der nogen herinde der har prøvet det før og evt. kunne give lidt erfaring fra sig mht. variation af foder samt hvor hurtigt de vokser. Håber at kunne holde den til str. ca. 30-40 cm.
- mads-fisk
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 2400 København NV
- Saltvand siden?: 2003
- Geografisk sted: 2400, KBH. NV,
- Kontakt:
Spørg Danmarks Akvarium. De plejer gerne at ville have dem når de når en størrelse på 30-40 cm. og man ikke selv kan have dem mere.
Angående foder, så gælder det bare om at prøve en masse forskellig. Da mit æg lige var klækket, købte jeg en hel masse forskelligt foder. Det var: Små optøede blæksprutter, silde- og laksestykker, børsteorme/sandorme (kan købes i enhver lystfikserforretning og så ellers noget artemia.
Med disse forskellige frestelser, fik jeg min til at spise.
Angående foder, så gælder det bare om at prøve en masse forskellig. Da mit æg lige var klækket, købte jeg en hel masse forskelligt foder. Det var: Små optøede blæksprutter, silde- og laksestykker, børsteorme/sandorme (kan købes i enhver lystfikserforretning og så ellers noget artemia.
Med disse forskellige frestelser, fik jeg min til at spise.
-Mads
Indehaver af AcroFarm DK
Indehaver af AcroFarm DK
- Billund
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 7190 Billund
- Geografisk sted: Danmark, Billund
Tak for hjælpen Mads-fisk, men hvor lang tid kunne du beholde den?
Mvh. Jan
1400ltr, 200 ltr. Sump, RD 10m3 retur, 2x6100 med 7095 controller + Osmose, UV 40W, Nitratfilter.
1400ltr, 200 ltr. Sump, RD 10m3 retur, 2x6100 med 7095 controller + Osmose, UV 40W, Nitratfilter.