Hvad hedder denne annemone.
Er der nogen der har sådan en til salg.

Hvilken en af Plantorama'erne er der tale om?-Bagger- skrev:Nu ved jeg ikke hvor du kommer fra.. men prøv at kig på billederne fra Plantorama.. jeg tror de har en til salg.. den hedder noget med Crispa mener jeg.. vildt flot
Musiker skrev:@Foxtrot... Det var dog sygt.. Forhåbentligt er det gazz? Du tvang da vel ikke fiskene til at gå i anemonen?
Det er da på grænsen til dyrplageri.. Anemoner kan jo også brænde klovnfisk indtil de har opbygget noget immunitet, eller er jeg helt forkert på den?
/henrik
Det var da en åndsvag sammenligning, som på ingen måde retfærdiggør din handlingfoxtrot skrev:Musiker skrev:@Foxtrot... Det var dog sygt.. Forhåbentligt er det gazz? Du tvang da vel ikke fiskene til at gå i anemonen?
Det er da på grænsen til dyrplageri.. Anemoner kan jo også brænde klovnfisk indtil de har opbygget noget immunitet, eller er jeg helt forkert på den?
/henrik
det var det jeg gjorde.
og det virkede.
du har ret med at de os skal opbygge noget imunitet men det kom fra forhandleren hvr de gik i et akvarie sammen med anemonen og en masse andre anemoner som de godt ville gå i så ville mene at de havde opbygget den imunitet der skulle til
men hva så når du henter fisk ved din lokale.
tænk på at de tit og ofte er fanget med gift! er det ikk dyreplageri for under alle omstændigheder så lider fisken på en eller anden måde når de fanges sådan.
og fisk som er blevet transporteret i kasser i små poser.
og nu vi er igang er det så ikk os dyreplageri og fange et dyr i naturen med masser af plads og så putte dem i en lille balje
det var vist ikke det her astrarex annonce skulle bruges til.