Klovnfisk adfærd uden anemone
- thyme
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 8210 Århus V
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Århus V
- Kontakt:
Klovnfisk adfærd uden anemone
Jeg har et par nye klovnfisk og ville lige høre til generel adfærd uden anemone. De svømmer lidt rundt i akvariet uden egentlig at have et tilholdssted, og syntes egenlig tit de udfordrer de store pumper, ser lidt vildt ud da de ikke svømmer forfærdelig godt.
Er de bare lidt rodløse fisk uden anemone?
Har en euphylia de forhåbenligt går i så de heller ikke bliver chikaneret af de andre fisk.
Er de bare lidt rodløse fisk uden anemone?
Har en euphylia de forhåbenligt går i så de heller ikke bliver chikaneret af de andre fisk.
-
- Foxface
- Reactions:
- 18
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 7000
det vel som med indekatte, de finder hurtigt andet at tag sig (evt en anden. slagt koral som fx xenia, eup.)
har de ingen anemone lider de ikke overlast sålænge der der mad og ingen der bøller dem, så alt ok
har de ingen anemone lider de ikke overlast sålænge der der mad og ingen der bøller dem, så alt ok
“One man's insanity is another man's genius; someday the world will recognize the genius in my insanity.”
- christiantt
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 8600 Silkeborg
- Geografisk sted: Silkeborg
Du skal ikke være bange for det med pumperne.
Den ene klovnfisk der var i baljen her, den kunne godt bruge ½-1 time på at svømme fra forruden hen til den øverste pumpe og så flyde med strømmen. Så når den kom hen til den anden ende af akvariet, så svømmede den langs forruden hen til den anden ende hvor pumpen var, og så kørte det ellers bare...
Den ene klovnfisk der var i baljen her, den kunne godt bruge ½-1 time på at svømme fra forruden hen til den øverste pumpe og så flyde med strømmen. Så når den kom hen til den anden ende af akvariet, så svømmede den langs forruden hen til den anden ende hvor pumpen var, og så kørte det ellers bare...

- StarF
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9530 Støvring
- Geografisk sted: Støvring
det samme laver min pallet...christiantt skrev:Du skal ikke være bange for det med pumperne.
- herzberg
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Geografisk sted: 2640 Hedehusene
Jeg har lige solgt min anemone som 1 af mine klovne hostede i. Den anden hostede i min euphylia. Jeg var pænt irriteret over dette, da det betød at de opholdt sig i hver deres ende af akvariet.
Nu hvor anemonen er væk, så er "anemoneklovnen" flyttet over til den den anden i euphyliaen
Nu hvor anemonen er væk, så er "anemoneklovnen" flyttet over til den den anden i euphyliaen

Mit 400 liters startet september 2007 ->http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=11421
- christiantt
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 8600 Silkeborg
- Geografisk sted: Silkeborg
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 17
- Geografisk sted: FREDERICIA
mine klovne er overhovedet ikke intresseret i noget som helst i akvariet.. har så godt nok heller ikke en anemone men har en scarpython og en anden blødkoral der kunne ligne en de ville lege men med..men lader som om de slet ikke ser noget af det.. de opholder sig som regel bag eller under en af pumperne.. nogen gange svømmer de lidt frem og tilbage langs forruden.. de spiser godt og ser heller ikke ud til at være stresset.. har ikke andre fist endnu..