Eller er det et af de andre mærker man skal det ved ?
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Jeg ville uden tvivl skifte vand med noget godt rent osmose vand.
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Du hælder et pulver(antibiotika) i som opløser alle dine alger - min logik siger mig at der må være noget tilbage i vandet som ikke bare er blevet tryllet væk og ud af baljen
det har du ret i. men jeg syntes at det er lidt voldsomt at hvis man vil give en ekstra behandling efter de 48 timer. at man så ender med at skifte 2x20 % vand
Hilsen Martin Solberg
215 L. med 45 L. sump 90 l. Shin mao til et par fløjlsklovne. Når de engang kommer hjem.
Jeg skal ikke kunne sige hvad som er bedst - jeg prøver bare at tænke logisk !
Og da det desuden står på pakken......