Zoodom i Odense

Forum hvor du kan se og vise billeder.
Besvar
Brugeravatar
DDT2
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 4190 Munke Bjergby
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Syd- og Vestjælland

Zoodom i Odense

Indlæg af DDT2 »

hej jeg var lige en tur forbi Zoodom i Odense. Til jer der ikke allerede kender butiken så er det en ny dyreforretning. Ellers meget gode priser og vare de havde derude synes jeg det var godt nok mest ferskvandsrelateret men de havde da ting som kunne bruges til saltvand. Fandt T5 rør i forskellige størrelse til saltvand men hvad de lige var på med kelvin osv lagde jeg ikke mærke til. Så de os ahvde filter derude til saltvand som jeg nu ikke synes var så gale med priserne.
men ville bare lige dele lidt med jer om forretningen vi kan jo håbe på de kommer med flere nyttige ting da det er en temlig stor kæde.

lige lidt billeder jeg nåede at fange:
Billede
Billede
Billede

Så noget meget smart men desværre godt nok stålwire men det blev brugt som sprods men synes nu det smarte var de var så tyndt at det ikke burde være til gene for lys hvis man har det midt over. Ja ved godt stålwire ikke går men kunne være der kom noget andet med tiden der kunne tåle salt.

Billede
Billede
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
21
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Indlæg af Carsten »

Hvis den stål vire bliver pakket ind i plast, så holder den i mange år.
Men det gør den nok også selv unden plasten.
Brugeravatar
DDT2
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 4190 Munke Bjergby
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Syd- og Vestjælland

Indlæg af DDT2 »

okay det skal jeg så ikke kunne svare på men synes da bare det var en fed nok måde at gøre det på kunne se de havde det på mange af deres akvarier lige fra 160liters til 570liters hvor i det sidst nævnte havde det os i bunden
Brugeravatar
herzberg
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: 2640 Hedehusene

Indlæg af herzberg »

I amerika er det rimlig normelt at skifte glassprossen ud med en stålwire... Mon ikke den er af rustfrit stål, så er det jo ikke noget problem overhovedet...
Mit 400 liters startet september 2007 ->http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=11421
Besvar

Tilbage til "Billeder"