det der skete var at jeg havde fået alt, alt for meget hjem... jeg havde slet ikke plads til det...der var åbenbart en der var død ved ankomsten ,som jeg ikke havde set så faldt straffen,dem der har fået noget her fik det hele til ren indkøbspris for at jeg skulle komme af med det hurtigt, for at der skulle kunne reddes mest muligt ...allerede dagen efter det kom var vandet hvidt, som der er beskrevet her, selvom jeg skiftede vand 2 gange hjalp det lige fedt , derfor blev det sat til salg til ren indkøbspris ... - hvad har jeg lært af det ..... jeg skal IKKE have koraller hjem igen , ihvertfald ik så mange på en´gang ....
dem der har fået noget der ikke klarrede den vil jeg egentlig godt lige have kontakter mig ang. dette . jeg får en masse fisk mm. imorgen så det er muligt at kompensere lidt for tabet - en løsning finder vi nok , dog vil jeg sige at en fik 7-8 blødkoraller til 150,- mener jeg det var ... så lever bare 3 er det stadig en god handel for vedkommendene ,en anden mistede 2 anemoner, de er genbestilt og kommer hjem imorgen til ham .. men alt ialt vil jeg sige at det med saltvand ... er sgu ik´bare lige til ...leverandøre er heller ikke bare lige til , jeg havde bestilt nogle fisk , der kommer omtrænt det dobbelte jeg har bestilt

så nu har jeg problemet igen ... når de er væk holder jeg mig til ferskvand ...der er ikke alle de her problemer med det .. så vil nogle have nogle billige kokoworm,gul kirug,orange skulder kirug,bamboo hajer,frogfish,yuma skiver eller andet så sig endelig til ...

det er nok bedst at det bliver hentet imorgen aften , så vi undgår problemet igen med evt. døde dyr ...