korallen.dk
- kasper ibsø
- Dragefisk
- Reactions: 5
- 20
- Postnummer: 5471 Søndersø
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Fyn
korallen.dk
er korallen blevet mere leverings dygtig eller skal man stadig vente felere uger på det man bestiller?
- røntved
- Rev haj
- Reactions: 0
- 18
- Postnummer: 9320 Hjallerup
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: Klokkerholm-Hjallerup
- Kontakt:
ring og spørg dem!!!!!! Hvis du kan komme igennem. hehe
http://www.mittlapp.dk
Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
- kasper ibsø
- Dragefisk
- 20
- Stillhoff
- Foxface
- 19
- Postnummer: 2680 Solrød Strand
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Solrød strand
Det går fint for dem.
Min kone bestilet et par HQI pærer, noget foder, magnetskraber og et par andre ting til mig i julegave den 20 dec. Hun havde det hele den 22 dec.
Jeg grinte ellers da jeg havde hørt hun havde bestilt og sagde at det kunne blive min fødselsdagsgave til februar. Hvem griner nu
Min kone bestilet et par HQI pærer, noget foder, magnetskraber og et par andre ting til mig i julegave den 20 dec. Hun havde det hele den 22 dec.
Jeg grinte ellers da jeg havde hørt hun havde bestilt og sagde at det kunne blive min fødselsdagsgave til februar. Hvem griner nu

450l indbygget
- kasper ibsø
- Dragefisk
- 20
- christiantt
- Rev haj
- 18
- Postnummer: 8600 Silkeborg
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Silkeborg
- Hartman
- Naso kirurg
- 18
- Postnummer: 8800 Viborg
- Geografisk sted: viborg
Syntes bare det er lidt frækt af ham vis man skal bestille Tropic marine salt 25kg, hvor han skriver at normalprisen er 499kr nu 389kr(billig) men så kommer fragten på det over 20kg 300kr.
Så vil det blive 689kr for os jyder...
Senest rettet af Hartman søn 6. jan 2008 22:46, rettet i alt 2 gange.
- Brian C
- Rev haj
- 17
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Fredericia
nu er det så ikke ham der sætter prisen på levering, men postDK der er hamrende dyre ved forsendelser over 20 kgHartman skrev:Syntes bare det er lidt frækt af ham vis man skal bestille Tropic marine salt 25kg, hvor han skriver at normalprisen er 499kr nu 389kr(billig) men så kommer fragten på det over 20kg 300kr.
de sidste to gange jeg bestilte ved korallen gik de hurtigt, så det er blevet meget bedre end første gang jeg forsøgte at handle med ham
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
-
- Rev haj
- 18
- Postnummer: 5000 Odense C
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Odense
Petsupply, Korallen og Saltvand Fyn er fine forretninger at handle med.
Nogle gange kan de have leveringsproblemer men det er vilkårene. De er afhængige af grossisterne da de selvfølgelig ikke kan ligge inde med et stort varelager og samtidigt køre med lave priser.
Nogle gange kan de have leveringsproblemer men det er vilkårene. De er afhængige af grossisterne da de selvfølgelig ikke kan ligge inde med et stort varelager og samtidigt køre med lave priser.
Innovative Marine 30 gallon, skummer Skim Mate Midsize , MP 10 , Kessil 350A Led.
Tidligere 250 liters: http://m.youtube.com/watch?v=6SVmvAfMTc4æ
Tidligere 250 liters: http://m.youtube.com/watch?v=6SVmvAfMTc4æ
- Bruno
- Picasso aftrækker
- 19
- Postnummer: 4700 Næstved
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Næstved
Det, der definerer en god forretning og god kundeservice er ikke blot leveringstider, og ling. (leveringstider/-problemer vil man opleve med alle forretninger og er oftest ikke forretningens skyld), men derimod bl.a. hvordan man håndterer reklamationer og kunders henvendelser derom. Og en forretnings vilje til at bringe kunden frem til en tilfredsstillende handel. Og der igennem bl.a. og opbygge en "loyal" kundekreds.Majaca skrev:Bruno, det var da noget af en udtalelse omkring petsupply, jeg synes han yder en fortrinlig service såeh
Første gang jeg handlede hos Petsupply havde jeg en meget dårlig oplevelse med dem på netop en reklamation, hvor deres håndtering af reklamationen og svar til deres kunde (undertegnede) var meget uheldige. Og en naturlig reaktion (fra mig ihvertfald) er at hvis jeg er blevet dårlig behandlet kommer jeg ikke igen (og råder andre til at holde sig væk).
- herzberg
- Rev haj
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Geografisk sted: 2640 Hedehusene
Har kun haft gode oplevelser med petsupply og korallen, så ingen problemer herfra... Man vil altid kunne finde dem, som har haft dårlige oplevelser, det kan ikke undgåes.
Mit 400 liters startet september 2007 ->http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=11421
- Brian C
- Rev haj
- 17
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Fredericia
jeg er altid blevet imødekommet hos petsupply hvis der har været problemer, uanset om det har været fejlkøb, døde fisk mm.
Du har ret Herzberg, der vil altid kunne findes utilfredse kunder, uanset hvor god en forhandler er, og grundene kan være mange bla. forskellig opfattelse af situationen, forventninger m.fl.
Du har ret Herzberg, der vil altid kunne findes utilfredse kunder, uanset hvor god en forhandler er, og grundene kan være mange bla. forskellig opfattelse af situationen, forventninger m.fl.
Mvh. Brian
- kasper ibsø
- Dragefisk
- 20