Hammerkoral med dødt hoved
- martin
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 2700 Brønshøj
- Geografisk sted: Brønshøj
Hammerkoral med dødt hoved
Jeg har en erhvervet mig en hammerkoral hvor det ene hoved er kreperet over en lille uges tid. Det andet er tværtimod blevet pænere og pænere at se på.
Nå men til spørgsmålet vil det døde hoved få vævet tilbage eller er det helt dødt?
Nå men til spørgsmålet vil det døde hoved få vævet tilbage eller er det helt dødt?
/martin
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Re: Hammerkoral med dødt hoved
Dødt er dødt. Den eneste som efter sigende er genopstået fra det døde, gjorde tricket for ca 2000 år siden. Og var søn af Joseph fra Nazarethmartin skrev:Jeg har en erhvervet mig en hammerkoral hvor det ene hoved er kreperet over en lille uges tid. Det andet er tværtimod blevet pænere og pænere at se på.

- røntved
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9320 Hjallerup
- Geografisk sted: Klokkerholm-Hjallerup
- Kontakt:
Denne hammerkoral har 9 hoveder , de 2 var skadede da jeg fik den, halvdelen af vævet i dem var væk og resten af de 2 hang i trevler, på ca. 6 mdr er det helet og fint. Ham der plattenslageren for 2000 år siden tror jeg ikke på, men det har er fakta. 

Senest rettet af røntved lør 5. jan 2008 15:39, rettet i alt 1 gang.
http://www.mittlapp.dk
Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
- Helena
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 5240 Odense NØ
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Odense NØ
Re: Hammerkoral med dødt hoved
Du er altså sød CarstenCarsten skrev:Dødt er dødt. Den eneste som efter sigende er genopstået fra det døde, gjorde tricket for ca 2000 år siden. Og var søn af Joseph fra Nazarethmartin skrev:Jeg har en erhvervet mig en hammerkoral hvor det ene hoved er kreperet over en lille uges tid. Det andet er tværtimod blevet pænere og pænere at se på.

Ingen vand i stuen, men overvejer næste træk.
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Selvfølgeligt kan de komme sig, men er hovedet tomt for væv, så så sker der ikke mere.røntved skrev:Denne hammerkoral har 9 hoveder , de 2 var skadede da jeg fik den, halvdelen af vævet i dem var væk og resten af de 2 hang i trevler, på ca. 6 mdr er det helet og fint. Ham der plattenslageren for 2000 år siden tror jeg ikke på, men det har er fakta.
- Brian C
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Fredericia
ja den kan jo så forståes på flere måderCarsten skrev: Selvfølgeligt kan de komme sig, men er hovedet tomt for væv, så så sker der ikke mere.

Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier