Tog lidt billeder fra baljen her til aften. kunne virkelig godt bruge et stativ samt noget eksternt lys/flash. brug af den indbyggede flash er den hurtigste måde at spolere et billede på.
der er som ikke rigtig noget udstyr. det er bare et canon 400D hvilket er et amatør digitalspejlrefleks (man skal jo starte et sted) hvis nogen skulle være i tvivl. glasset (som nok er vigtigst) er et 100mm. macro f2,8.
Dan Binderup skrev:der er som ikke rigtig noget udstyr. det er bare et canon 400D hvilket er et amatør digitalspejlrefleks (man skal jo starte et sted) hvis nogen skulle være i tvivl. glasset (som nok er vigtigst) er et 100mm. macro f2,8.
Man kan også komme utroligt langt med amatørkameraer
Er det original canon macro?
VH Brian Thyme 120 liter. Ikke så mange digidarer, kun en masse bøvl viewtopic.php?t=10961
Hmm..Har du billedbehandlet dem på PCéren?
/Louise
De er virkelig fede og jeg tror sgu ikke jeg kunne få ligende billeder ud af mit "gammeldages" spejlrefleks, men de må da frem når Mark får noget i baljen der er værd at tage billeder af
jeg har indstillet lidt på hvidbalancen, levels samt eksponeringen..... hvis den er lidt ved siden af. jeg skyder i raw. men som regel ikke noget jeg roder så meget med. det vil jo tager noget tid, hvis alle billederne skal have den store tur.
det er det format jeg tager billederne i. lidt enkelt sagt så betyder det at jeg får flere informationer med på billedet, og dermed større mulighed for at rette evt. fejl.
flere af disse billeder er dog ret ringe. billederne af de blå/grønne skiver er for eksempel ret uskarpe, dette kan ikke rettes.
Tak skal du have. Jeg er ikke så meget inde i den digitale spejlrefleks verden, men jeg er da bkevet facineret over de former du har på billederne, før eller siden må man vel overgive sig til det digitale skidt . Hav en god weekend
problemet er bare de fylder af helvede til
Billeder på 10-12 mb stykket, så bliver en harddisk hurtigt fyldt hvis man ikke er meget håtd og sletter det som ikke er super.
VH Brian Thyme 120 liter. Ikke så mange digidarer, kun en masse bøvl viewtopic.php?t=10961