Vi var så "heldige" her for 14 dage siden at få en porcelænssnegl forærende Nu skal den dø !! Den er alletiders algegnasker, den har en sjov adfærd. Fint nok. Men den Vælter ALT på sin vej, nu lige hjemkommet efter en hård dags arbejde og skal endnu engang samle koraller op den har væltet i nat Men Hvordan slår man sådan en ihjel på en human måde,Jeg er ikke meget for det men har på den anden side heller ikke lyst til at miste flere koraller.
Det vil da være synd at dræbe den, bare fordi den vælter koraller.
Prøv at sætte den under bortgives, det kunne jo være der var en der gerne vil have den, eller måske betale lidt for den??, du kunne jo også prøve at kontakte jeres saltvandsbutik på fyn, og høre om han vil have den.
The sea, once it casts its spell, holds one in its net of wonder forever. Jacques Cousteau
Hvis du stadig vil af med den, vil jeg da gerne tilbyde den et nyt hjem
Mvh. Brian Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand og sikke stille der blev i det lille hjem *GG* Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
vi aftaler lige nærmere efter nytår, jeg sender dig lige en pb med nærmere info
Mvh. Brian Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand og sikke stille der blev i det lille hjem *GG* Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier