Hej,
Jeg har brug for lidt hjælp, da jeg er blevet lidt i tvivl om, hvilke tankgennemføringer jeg skal købe.
Jeg har et 430L, med overløb i hjørnet, der er tre huller i bunden af mit overløb, der alle tre er 34mm i diameter.
det er de samme der er bare prisen til forskel. du kan godt lave det med 32 mm rør muffer passer uden på dem men husk når du samler det skal du have gevindet oppe i overløbet ellers løber vandet langs gevindet en god ide er at bruge lidt akvarie silicone
hvis du har gevindet i akvariet kan vandet løbe ned i toppen af omløberen og langs gevindet. men der var en tråd for noget tid siden om det og der var en masse delte meninger om emnet, det er sådan jeg har gjort og gør det også på arbejde. men det andet kan også godt fungere
som vist på billedet er den eneste rigtige måde at gøre det på.
hvis man sørger for at fiber pakningen følger omløber og gummipakningen er inde i akvariet er det tæt....!
Hej igen,
Det vil sige, at I vil vælge at bruge 25mm tankgennemføringer og 32mm
rør? Kan man så ikke lige så godt bare bruge 25mm hele vejen?
Jeg havde tænkt kun at bruge 25mm til retur, lyder det helt dumt? Hvis det nu er jeg vælger at bruge 32mm rør.
Ja, jeg er lidt forvirret hvad jeg skal vælge!!!
Danny
brug en 32mm gennemføring og 25 mm rør på både på overløb og retur,
så går du ikk helt galt i byen.
lad vær og lav noget det er okay. gør det rigtigt fra start
32mm gennem føring er jo et standart mål.
det er nemmere at få fat i en stump hertil hvis noget går stykker og det er en haste sag netop fordi at det er en standart mål