Hvor stor er den? Kunne også godt tænke at have sådan en i mit 350 liters.. Er det stort nok til den? Er der nogen fisk, som den ikke kan gå sammen med?
den er omkring 10 cm. men kan blive ret stor.
Iøvrigt æder den alle små fisk den på nogen måde kan gabe over.... og den gaber højt. Min har ikke problemer med at æde en guppy. Selv min klovnfiskehan har den kikket efter og mine rejer er også i kikkerten.
Når den er blevet for stor kommer den ned i kælderen i et andet akvarie indtil den bliver afsat til anden side.
Fisken er iøvrigt meget giftig.
tror jeg fik den for 250.- eller deromkring hos Etheg.
Faktisk var denne gratis, den jeg oprindelig købte var død da jeg kom hjem. Så jeg fik en ny uden beregning, hvilket jeg lige vil benytte chancen til at sige tak for..... Fin service Glenn
Og en fed fisk at iagtage, langsom mod sit bytte og så siger det altså bare haps !
Fik selv en engang grundet noget nedlagt akvarie men den kom aldrig længere en min sump(jeg var lidt for meget kylling ) Men hvordan går det med din - har den nappet efter noget eller du har måske ikke noget småt nok ?
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Den har haft lidt kik på nogle rejer samt min klovn han......
Men opgav sit forehavende. Lige nu får den en guppy hver anden dag.
Jeg har haft en for flere år tilbage... det kostede nogle klovnfisk.
Men det er en fantastisk flot fisk, og den må bare byttes når den bliver for stor (læs dyr i drift)
FUCK den er fed!!! Kunne møg godt tænke mig en og har jeg altid kunne. Men er bare bange for den æder mine fisk. Vil den kunne gå sammen med damsler ? Lidt nederen den er sådan en rovdyr !!! Fuck er bare crazy med den!