Mangler du 35 koraller + fisk
-
- Rev Rokke
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 8464 Galten
- Geografisk sted: Østjylland (hjertet i danmark)
Mangler du 35 koraller + fisk
Der kører en tråd med en som har fået leveret 35 koraller og en masse fisk ved en fejl inde på saltvandssiden så hvis du ved hvem der savner dem så !! Jeg ved ikke lige hvordan man linker til siden
- røntved
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9320 Hjallerup
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: Klokkerholm-Hjallerup
- Kontakt:
ja og dyrt for dem der leverer varen forkert sted
http://www.mittlapp.dk
Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
- herzberg
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 2640 Hedehusene
Damn noget af en gevinst ham der har hentet dem har scoret. Men på den anden side, vores saltvandscommunity er så lille, så der må da være en, som træder frem og mangler dem. Så ville jeg personligt have en grim smag i munden, hvis jeg havde scoret vedkommendes 35 koraller.
Mit 400 liters startet september 2007 ->http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=11421
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2100 København Ø
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: København Ø
Mon ikke det er ejeren der har hentet dem?
Man må vel ikke give en pakke som ikke er bestemt til en selv videre? Hvis man modtager noget som ikke er til en selv skal man vel tage kontakt til fragtselskabet i første omgang og hvis ikke det er muligt til politiet, eller hvad?
Jeg håber da godt nok ikke ham der modtog dem ender i en knibe fordi han gav korallerne videre.
Mvh
Henrik
Man må vel ikke give en pakke som ikke er bestemt til en selv videre? Hvis man modtager noget som ikke er til en selv skal man vel tage kontakt til fragtselskabet i første omgang og hvis ikke det er muligt til politiet, eller hvad?
Jeg håber da godt nok ikke ham der modtog dem ender i en knibe fordi han gav korallerne videre.
Mvh
Henrik
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 7600 Struer
- Geografisk sted: 7600 Struer
Nu kender jeg til en bruger på denne side der klokker i det gang på gang med salg og forsendelse af fisk, nu vil jeg ikke nævne navne. Men mon ikke personen der rigtig skulle ha modtaget koraller/fiskenen også læser på siden her og evt henvender sig
900 L viewtopic.php?t=10798
- Per A
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: Ikke angivet
- Geografisk sted: Hvidovre
Navne.... Erik...Navne......!!!Erik N skrev:Nu kender jeg til en bruger på denne side der klokker i det gang på gang med salg og forsendelse af fisk, nu vil jeg ikke nævne navne. Men mon ikke personen der rigtig skulle ha modtaget koraller/fiskenen også læser på siden her og evt henvender sig

Hilsen Per
Følgende sælges:
diverse JJ-Riff til baggrund, 400 W HQI incl ny pære, Sander ozon
Følgende sælges:
diverse JJ-Riff til baggrund, 400 W HQI incl ny pære, Sander ozon