Ja, så er det slut med odrer fra Mrutzek fra min side! Efter at have bestilt den første ordrer var jeg ekstatisk - Fantastisk service fra tyskernes side. Anden bestilling, tingene begyndte at halte, stærke afvigelser fra WYS fotoer, og nu, ved tredje bestilling har jeg indset, at det er sidste gang. Det er de dårligst brugte 4000,- jeg har brugt i mit liv. Tyskerne har fotograferet koraller specielt til mig, okay, men det er sgu bare ikke iorden at vende flere store acroporakoral med den eneste gren med polypper der er levende imod kameraet, og så undlade at nævne, at resten af korallen er død. Jeg ærgrer min røv i laser over, at jeg ikke brugte pengene på Ricordeasendingen hos Klovnfisken onsdag, eller købte nogle hos Saltvandfyn.dk, men jeg er jo (Næsten) selv ude om det. Tyskerne undlader at svare på mine mails, og det pisser mig af. Desuden modtog jeg nogle Ricordea WYSIWYG, som (Længe leve photoshop) fremstod som værende yderst attraktive. Da jeg åbnede pakken, så jeg nogle kedelige grå, ikke flouriserende skiver.
ØV, men jeg håber det kan få jer andre til lige at køre en bestilling derfra igennem hovedet igen.
Mathias Hansen - Der aldrig handler hos Mrutzek igen
Mrutzek, det var sidste gang
-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Solrød, 30 km til Kbh
- Hvam
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8541 Skødstrup
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Skødstrup "Uptown"
Smut en tur til futterhaus i flensborg de har stort udvalg i Ricordea i mange flotte faver. de havede også bobbelkoraller til 50E
desuden kan du spare 20-40% på fisk i forholdt til de jyske butikker.
Og så er der bille Xer og colaer på vejen
Mc D. er også en del billiger!
desuden kan du spare 20-40% på fisk i forholdt til de jyske butikker.
Og så er der bille Xer og colaer på vejen
Mc D. er også en del billiger!
Når fatter er sur og vranten og gnaven, skal han blot have lidt ekstra kræs i maven!
Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935
Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935
-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Geografisk sted: Solrød, 30 km til Kbh
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 7600 Struer
- Geografisk sted: 7600 Struer
Ja, jeg syntes nu også at meget af de de sælger er Meget Meget småt, hvis man skal være heldig med størelsen skal det være LPS koraller man skal købe
900 L viewtopic.php?t=10798