Saltvand i Odense!
- Hvidtfeldt
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 5240 Odense NØ
- Geografisk sted: 5240 Odense
Lækkert at vide at jeg ikke er den eneste der er vokset op i nærheden af vollsmose.. Man må sidde at stedet er blevet meget pænere de sidste par år..
Akvarie på 250 L i opstarts fasen!
- Helena
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Odense NØ
Ja det er meget fantastisk, med alle de dejlige grønne områder de har derovre, så kan jeg faktisk ikke forstå at hele Seden Strandby hvor vi er 100 husstande, hver eneste sommer skal belejres at halvdelen ag Vollsmoses indbyggere, de må sådan set gerne være her meeen. De kunne jo lade være med at køre igennem et område med næsten 75 børn og ingen fortove med 100 km i timen, de kunne jo samle deres affald op og lade være med at brænde vores borde og bænke af og lade være med at fælde træerne så de kan lave kæmpebål, kunne de liiige huske så ville det være lidt rart ellers synes jeg faktisk de skulle blive ovre ved dem selv.DDT2 skrev:ja kan kun sige jeg har boet på noegt der hedder biskorupvej hele mit liv næsten som ligger lige ved siden af birkeparken (vollsmose) og ja man har set og hørt mange ting igennem tiden men mener KLART i dag er det overhovedet ikke så slemt som det var for en del år tilbage. Tør klart at gå en tur derover os her om aftenen synes det er noget pjat folk ikke kan lide vollsmose fordi de har hørt så meget. Hvis man ser anderledes på det er ude foran Arkaden i Odense er det, det farligeste sted i hele danmark (efter hvad undersøgelser siger) og det fraholder jo ikke folk far at -gå i byen. Synes bestemt det er fedt han flytter derud så der kan komme mere gang i det derude med fornuftige forretninger.
ang om det er mange indbrud i slåenhaven eller ej kan diskuteres for har flere kamerater der har boet der nogen af dem har aldrig haft indburd, mens andre har haft mange. Hjemme ved den gamle der har været indbrud 1 gang og det var en narkoman der skulle have lidt (rendte kun med fjernbetjeningen til tv'et og videoen) så alt i alt synes jeg ikke vollsmose er noget slemt sted. Folk skulle tvært i mod prøve at komme en tur derover og se de dejlige områder der er derude.
bare min mening
Ingen vand i stuen, men overvejer næste træk.
- DDT2
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 4190 Munke Bjergby
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Syd- og Vestjælland
helena jamen ingen tvivl om vi er helt enige der. men det er desværre ikke de sidste par år det har stået sådan til. for jeg kan huske da jeg var yngere da var vi og nede ved "havnen" for at lave bål men der havde vi snakket med nogle af dem der boede dernede om det var i orden osv og der var intet problem så længe vi slukkede bålet og kørte stille og roligt!
- Helena
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Odense NØ
Det er heller ikke de unge mennesker der sidder stille og roligt og laver bål det er bare hyggeligt, men prøv at køre ned for enden af Muslingevej, på det grønne område ved stranden en søndag formiddag om sommeren du tror det er løgn det ser ud som om der er sprunget en bombe det er sørgeligt nogen gange.DDT2 skrev:helena jamen ingen tvivl om vi er helt enige der. men det er desværre ikke de sidste par år det har stået sådan til. for jeg kan huske da jeg var yngere da var vi og nede ved "havnen" for at lave bål men der havde vi snakket med nogle af dem der boede dernede om det var i orden osv og der var intet problem så længe vi slukkede bålet og kørte stille og roligt!
Ingen vand i stuen, men overvejer næste træk.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 5320 Agedrup
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: 5320 agedrup (tæt på odense)
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 5210 Odense NV
- Saltvand siden?: 2004
- Geografisk sted: Fyn
JAn skal da bare flytte til Odense!!!
retro baljen 2023: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=96905
- Hvidtfeldt
- Rev haj
- Reactions: