tak for pessimismen
en flok saltvandsnødder som samarbejder, er for dumme til at gøre det, som én enkelt butiksejer kan.
jeg er for kontruktiv kritik (og tak for det fra dem der gjorde det), men alle der ikke er interesseret i et samarbejde, opret jeres egen blog og dyrk saltvands-elitismen der.
kim
"
Ja, det kan man "bare".
Problemet er så, at der formodentlig kun er en enkelt eller to mand ude i lufthavnen for at hente sagerne og det er dém, der skal smide kroner for fragt, told og moms. Hvad gør de i forhold til de individer, som efterfølgende ikke ønsker at betale?
(Tro mig; det er betragtelige summer - det er ikke fiskene eller koralerne, der koster.... det er fragten. En klovnfisk koster under en 5'er uden fragt, told og moms).
/Kim "
tak for inputtet kim. men det betyder jo fælles beslutniger. imodsat 1-2 der dikterer min. beløb, dato, afleveringssteder, risiko og paven.
carsten
"
Angående importer, så skal det da også lige med, at hvis en importør uopfordret sender noget med som er forbudt, og det opdages. bliver tingen konfiskeret og den hvis navn står på papierne får en bøde på minimum 1000 kroner per enhed. Hvem dækker lige det tab??
"
man kunne jo starte med ikke at importerer forbudte ting, altså sætte sig ind i tingene, hvilket givetvis er nemmere som mange end 1 el. 2.
en valgt kasserer (kendt med adresse) er immervæk mere troværdig end "peter89" på et internet forum. depositum/kolletiv tab kunne være et forslag.
johnny
ser spændende ud med det fra tyskland (von wuzzow (spelling),tropical live import osv.), kunne måske arrangerer at 1/2 kørte derned og hentede for os. ved afhentnings punkter eller at det derefter blev sendt med posten (de som foreslåede standart termokasser m.m) til hver enkelt.

“One man's insanity is another man's genius; someday the world will recognize the genius in my insanity.”