Ja, den virker, der er niveauforskel på overfladen i overløbet og selve akvariet, den forskel bliver udlignet med det samme jeg slukker returpumpen... Jeg har faktisk ikke lavet så meget om i forhold til de billeder jeg har postet her, jeg har bare hævet kanten på overløbet... Overløbet er ikke limet fast til bunden af akvariet (I må ikke spørge hvorfor jeg ikke gjorde det

, jeg kunne nok ikke lige overskue konsekvensen af ikke at gøre det), dette gør at den også trækker lidt vand ind nede ved bunden, så det er begrænset hvor meget jeg kan få sænket vandstanden i overløbet i forhold til resten af akvariet, højst et par cm., inden den tager for meget vand ind i bunden. Jeg overvejer at prøve at stoppe noget filtervat i revnen mod bundglasset, men jeg er ikke sikker på jeg kan få noget derind, revnen er altså ikke mere end maks 1,5 mm., det burde kunne stoppe det meste af flowet i bunden af overløbet og jeg burde så kunne sænke vandstanden i overløbet endnu mere, det kan være det hjælper...