Sol Koral
- StarF
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9530 Støvring
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Støvring
Sol Koral
Hej
Jeg har købt en pænt stor Sol Koral, og den er for stor til at placere i den skygge jeg enlig havde udset i mit akv. (Jeg havde læst den skal stå i skygge).
Vil den ku overleve hvis den står på bunden af ens akv? går ud fra dens polypper kun kommer ud når det er mørkt i så fald? og hvornår skal den så evt fodres? om natten ?
Jeg har købt en pænt stor Sol Koral, og den er for stor til at placere i den skygge jeg enlig havde udset i mit akv. (Jeg havde læst den skal stå i skygge).
Vil den ku overleve hvis den står på bunden af ens akv? går ud fra dens polypper kun kommer ud når det er mørkt i så fald? og hvornår skal den så evt fodres? om natten ?
- Nolan
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8970 Havndal
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Demstrup
Tjah - den er ihvertfald næsten ligeglad.
Min er "falmet" en smule, der hvor den får fuldt blus fra HQI'erne men ellers ser den ikke ud til at tage skade af meget lys.
Du skal sørge for, at der ikke lægger sig skidt mellem polypperne, da vævet så dør lige så langsomt. Den kan godt lide en god kraftig strøm.
/Kim
Min er "falmet" en smule, der hvor den får fuldt blus fra HQI'erne men ellers ser den ikke ud til at tage skade af meget lys.
Du skal sørge for, at der ikke lægger sig skidt mellem polypperne, da vævet så dør lige så langsomt. Den kan godt lide en god kraftig strøm.
/Kim
- StarF
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9530 Støvring
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Støvring
ok tak carsten.Carsten skrev:Det er ikke nødvendigt at den hænger på hovedet. Der skal bare ikke kunne samle sig skidt på den.
er vel lettest at sikre sig der intet skidt samler sig med at sætte den på hovedet.
ellers vil det være nok at tage den op og vende den på hovedet engang om dagen eller hver anden dag?