Vanvid !
- bennyben
- Palet kirurg
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 5400 Bogense
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Bogense
fuck man hvor ser det latterligt ud. Alt det arbejde og så bliver det hele ødelagt af det skib. Hvis min kæreste ville have et skib i akvariet så ville jeg ikke have noget akvariet. Jeg bliver helt sur over sådan noget
. Men jeg har vist tidligere i denne tråd nævnt at akvariet i forvejen var for stort til hans stue, englændere er bare uden smag

560 liter akvarie indbygget under trappe - under planlægning.
tsk-tsk-tsk....du må se at få styr på dine prioriteter - det er da kæresten, der må udbennyben skrev:fuck man hvor ser det latterligt ud. Alt det arbejde og så bliver det hele ødelagt af det skib. Hvis min kæreste ville have et skib i akvariet så ville jeg ikke have noget akvariet. Jeg bliver helt sur over sådan noget. Men jeg har vist tidligere i denne tråd nævnt at akvariet i forvejen var for stort til hans stue, englændere er bare uden smag

- bennyben
- Palet kirurg
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 5400 Bogense
- Geografisk sted: Bogense
heldigvis deler min kæreste opfattelse af god smag, tror ikke hun ville syntes om noget så tåbeligt som et skib. det næste bliver vel han skal have en dykker derned også
560 liter akvarie indbygget under trappe - under planlægning.
http://www.pennplax.com/Pages/Aqua.page ... ua02F.html og alle de andre sider.
MASSER af junk at vælge imellem! Kunne da godt finde på at sætte et ferskvandsakvarie op på mit kontor med et eller andet bevidst kikset i, men i mit saltvand.....NO WAY!
MASSER af junk at vælge imellem! Kunne da godt finde på at sætte et ferskvandsakvarie op på mit kontor med et eller andet bevidst kikset i, men i mit saltvand.....NO WAY!
- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 7171 Uldum
- Saltvand siden?: 2001
- Kontakt:
Ohhh den officielle troldmand - hader bare når man møder ham når man er ude og dykkemikkel skrev:http://www.pennplax.com/Pages/Aqua.page ... ua02F.html og alle de andre sider.

Senest rettet af Brian søn 24. jul 2005 11:25, rettet i alt 1 gang.
Mvh
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen
[/center]
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen

- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Kontakt:
De små 100.000 liters pumper....!!!

Skummere...

Air con`s...

UV anlæg...

Baljen...

Belysning på baljen...

Kejser akvariet i bagrummet....

Skummere...

Air con`s...

UV anlæg...

Baljen...

Belysning på baljen...

Kejser akvariet i bagrummet....

Mvh
Brian
[/center]
Brian

- K.E
- Dragefisk
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Geografisk sted: Fredericia
Undskyld mig, men jeg syntes godt nok det store akv, er temmeligt grimt, hvem kan dog finde på at gå igang med sådan et kæmpe projekt, og offre så mange penge på det, og så placere et stort piratskib på bunden????? manden er gal
.....
Det kunne være gjort bedre, men hver sin lyst

Det kunne være gjort bedre, men hver sin lyst
The sea, once it casts its spell, holds one in its net of wonder forever.
Jacques Cousteau
Jacques Cousteau
- K.E
- Dragefisk
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Geografisk sted: Fredericia
Akv, er temmeligt lækkert igen tvivl om det, ligeså er alt teknikken, men som kim skriver, så er pladsen til det, der altså ikke..og det ækle piratskib......
Det kunne være lækkert hvis man havde pladsen...og pengene
Det kunne være lækkert hvis man havde pladsen...og pengene

The sea, once it casts its spell, holds one in its net of wonder forever.
Jacques Cousteau
Jacques Cousteau
- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Kontakt:
Lidt nye skud fra galskabet 

Bobble alger og skipsvrag - det er stadig ikke liiiige min kop te(nu kan jeg ganske vist ikke lide te i forvejen men
.....

Bobble alger og skipsvrag - det er stadig ikke liiiige min kop te(nu kan jeg ganske vist ikke lide te i forvejen men

Mvh
Brian
[/center]
Brian

- herzberg
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Geografisk sted: 2640 Hedehusene
Det er ikke første gang jeg har set det ske på siden...
Mit 400 liters startet september 2007 ->http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=11421