Jeg er så træt at diverse net butikker.
De handler med ( for vores tilfælde ) meget med saltvands folk ( vi er jo nok lidt underlige til tider ) og så ved de forretninger jo godt at vi prøver at stue, proppe og klemme så meget teknik ( junk ) ned på så lidt plads som muligt, og det tit er et spørgsmål om nogle fysike mål, strøm forbrug mm. på om vi kan have plads enten pga. akvarie eller sumpenes størrelse mm.
Hvorfor F.... kan de forretninger ikke lægge så mange oplysninger som overhovedet muligt ud på de enkelte vare's side, jo det kræver lidt at skrive ( kopierer ) det, men de spare en masse tid på at svare på diverse mail fra os.
ÅÅhh jeg er så træt af at der kun står et navn eller endnu værre til tider kun et lille foto - det kan I sgu godt gøre bedre - ellers tjek diverse net butikker som sælger computere dele, mange af dem gør det rigtige, og så sælger de mere og ikke mindst spare de tid på at besvare på diverse mail.
Tag jer nu sammen, hvis I vil tjene nogle penge på os så må I sgu gøre et stykke for arbejde for det.
Træt af diverse net forretninger
- Lars S
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8963 Auning
- Saltvand siden?: 1989
- Geografisk sted: Auning - Djursland / Jylland
- Kontakt:
Træt af diverse net forretninger
Mvh. Lars Steen

530 l. Low tech.
http://www.websteen.dk import bla. saltvands artikler fra Kina & Hong Kong.

530 l. Low tech.
- Lars S
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8963 Auning
- Saltvand siden?: 1989
- Geografisk sted: Auning - Djursland / Jylland
- Kontakt:
Jamen så er der jo ikke ret mange i DK !!
Det er for nemt for dem, de må sgu oppe sig, hvis vi ikke skal til at handle mere i udlandet eller lave disse med import osv.
Det er for nemt for dem, de må sgu oppe sig, hvis vi ikke skal til at handle mere i udlandet eller lave disse med import osv.
Mvh. Lars Steen

530 l. Low tech.

530 l. Low tech.
- Celia
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 4000 Roskilde
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 4000 Roskilde
Her er mit bud, det er langt fra sikkert at det er rigtigt 
Mange net-butikker (ved ej om det gælder akvarieforhandlere) har ikke et enteligt lager, når man bestiler ryger ordren til grossisten der sender pakken direkte til forbrugeren.
Derfor er det vigtigt for forhandler / butik at have så mange ting på hjemmesiden som muligt og mange af disse ting har de aldrig set i virkelighenden.
Ofte får forhandler lov til at bruge grossists billeder og tekst i netbutikken.
Hvis en forhandler kun havde produkter på hjemmesiden som de selv havde haft i hænderne og havde målt og afprøvet, så havde net-butikkerne nok ikke så stort et udvalg som de har. Men du har ret, der er ikke meget information at hente ved de fleste net-butikker.

Mange net-butikker (ved ej om det gælder akvarieforhandlere) har ikke et enteligt lager, når man bestiler ryger ordren til grossisten der sender pakken direkte til forbrugeren.
Derfor er det vigtigt for forhandler / butik at have så mange ting på hjemmesiden som muligt og mange af disse ting har de aldrig set i virkelighenden.
Ofte får forhandler lov til at bruge grossists billeder og tekst i netbutikken.
Hvis en forhandler kun havde produkter på hjemmesiden som de selv havde haft i hænderne og havde målt og afprøvet, så havde net-butikkerne nok ikke så stort et udvalg som de har. Men du har ret, der er ikke meget information at hente ved de fleste net-butikker.
Venlig hilsen
Cecillia
Der var engang et saltvandseventyr, nu er jeg bare rusten
Cecillia
Der var engang et saltvandseventyr, nu er jeg bare rusten
- DDT2
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 4190 Munke Bjergby
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Syd- og Vestjælland
kan kun give dig ret i det du siger ang manglede information det kunne være rart til tider med mere information, men synes nu ikke at sådan som pc forretninger som du skriver er gode til det faktisk langt fra synes de er mindst lige så ringe da halvedelen af det der står kan du ikek bruge til noget. eller tag et eksempel som vi alle kender i reklamerne står der meget sjældent alle oplysninger om de enkelte vare men kun lige det mest vigtige, om det er fordi det kræver plads eller hvordan det ved jeg så ikke