Overvejer seriøst at købe en plade højglans refelctor aluminium og klippe ud og pop nitte sammen !
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Martin - Har jeg fundet er ved at forhandle lidt priser, du høre nærmere
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Der er vel de samme problemer som ved en hvilken som helst anden reflektor?
Jeg har en stump reflektor som har været udsat for saltsprøjt og den er meget lidt angrebet rundt omkring.
Nu kommer det self an på hvad Brian kan få forhandlet prisen på alu'en ned på. Men i forhold til 1400 for en original hos korallen, så har jeg ikke de store problemer med at sætte et stak timer af til at lave sådan en.
Jeg er kleinsmed og har arbejdet masser i både alu og rustfri. Jeg skal selv bruge 2 reflektorer og har da osse overvejet at selv lave dem, men jeg er nok kommet dertil at jeg ikke gider bruge 3-8 timer på at lave dem for at spare 500-1000 kroner. Den originale reflektor er standset ud i 5 stykker. Hvis jeg selv skulle lave den blev den i lidt flere stykker. og helt ærligt så kan det ikke svare sig mm man syntes det er sjovt og spændende .. bare min 25 øre
martin skrev:Nu kommer det self an på hvad Brian kan få forhandlet prisen på alu'en ned på. Men i forhold til 1400 for en original hos korallen, så har jeg ikke de store problemer med at sætte et stak timer af til at lave sådan en.
martin skrev:Nu kommer det self an på hvad Brian kan få forhandlet prisen på alu'en ned på. Men i forhold til 1400 for en original hos korallen, så har jeg ikke de store problemer med at sætte et stak timer af til at lave sådan en.
Carsten skrev:Det kan jeg godt følge jer i, men om det så står mål med udgiften og arbejdet er jo så en anden ting.
Det kan sikkert ikke betale sig hvis man gør det op i timer osv. Men hvis jeg alligevel ikke laver noget fornuftigt i weekenden så er de givet godt ud.
Carsten - Det kommer jo helt og aldeles an på hvor præcis man er og hvor godt et materiale der bruges(i teorien kan de jo blive bedre end Lumenarcs).
Så er det blot hvor stor en plade man skal satse på, det er lige med at få det puslet sammen så der bliver mindst muligt spild