skummer
- måkael
- Rev hummer
- Reactions:
- 17
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Svinninge
skummer
Hej !!
jeg har kigget lidt på den Turboflotor 1000 skummer og ville høre om der er nogen der har ris/ros om den såsom den larmer o.s.v og hvad egenskab har Bactoballs
http://www.korallen.dk/product.asp?prod ... b=2&page=1
Michael
P.s er der nogen der ved hvor mange Watt den bruger
jeg har kigget lidt på den Turboflotor 1000 skummer og ville høre om der er nogen der har ris/ros om den såsom den larmer o.s.v og hvad egenskab har Bactoballs
http://www.korallen.dk/product.asp?prod ... b=2&page=1
Michael
P.s er der nogen der ved hvor mange Watt den bruger
- Mikkel E
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8210 Århus V
- Saltvand siden?: 2006
Når du er oppe i den prisklasse, så synes jeg du skal tage et kik på en Bubble Master istedet 
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... sc&start=0

http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... sc&start=0
- martin
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 2700 Brønshøj
- Geografisk sted: Brønshøj
Som carsten skriver så er der delte meniger om den.
Der er i øjeblikket ingen danske forhandlere der har den hjemme, derfor bestilte jeg min i tyskland. Petsupply har tidligere sagt at han regner med at få dem hjem igen.
Hvis jeg skulle gøre noget om i dag så ville jeg klart vente på at en dansk forhandler får dem hjem da du derved har lettere ved at få ordnet ting på garantien.
Der er i øjeblikket ingen danske forhandlere der har den hjemme, derfor bestilte jeg min i tyskland. Petsupply har tidligere sagt at han regner med at få dem hjem igen.
Hvis jeg skulle gøre noget om i dag så ville jeg klart vente på at en dansk forhandler får dem hjem da du derved har lettere ved at få ordnet ting på garantien.
/martin
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
måkael skrev:hva med den skummer jeg kigget på er der ikke nogen der kender til sådan en men selvfølig hvis i mener ATI er bedre i den pris klasse er det da mere tiltrækkene
Jeg synes ikke at kunne se hvor stort et akvarie du vil bruge skummeren på. Men der er en generel opfattelse af at AM er lige lovligt optemistisk i deres opgivelser af kapicitet.
Selv en lille Berlin airlift til ca 100 kroner kan klare et 1000 liters akvarie.
Det kommer bare an på hvad man kommer i akvaiet.
Jeg har selv en af de store bubblemaster skummere, og er meget tilfreds med den. Har tidligere haft en AM turbofloater 5000 og en Deltec 850.
skummeren er absolut lydløs i forhold til de andre.
- måkael
- Rev hummer
- Reactions:
- 17
jeg har et 325 LCarsten skrev:måkael skrev:hva med den skummer jeg kigget på er der ikke nogen der kender til sådan en men selvfølig hvis i mener ATI er bedre i den pris klasse er det da mere tiltrækkene
Jeg synes ikke at kunne se hvor stort et akvarie du vil bruge skummeren på. Men der er en generel opfattelse af at AM er lige lovligt optemistisk i deres opgivelser af kapicitet.
Selv en lille Berlin airlift til ca 100 kroner kan klare et 1000 liters akvarie.
Jeg har selv en af de store bubblemaster skummere, og er meget tilfreds med den. Har tidligere haft en AM turbofloater 5000 og en Deltec 850.
jeg syntes bare det løs smart med sådan et dryp filter ting
men samtidig vil jeg også havde en skummer der er lydløs da jeg nærmest skal sove i ske med den
- Reactions:
- 17
jeg har et 325 LCarsten skrev:måkael skrev:hva med den skummer jeg kigget på er der ikke nogen der kender til sådan en men selvfølig hvis i mener ATI er bedre i den pris klasse er det da mere tiltrækkene
jeg syntes bare det løs smart med sådan et dryp filter ting
men samtidig vil jeg også havde en skummer der er lydløs da jeg nærmest skal sove i ske med den
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9320 Hjallerup
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: Klokkerholm-Hjallerup
- Kontakt:
Er shuran skummere ikke "moderne" mere. Min tager meget snask, og totalt lydløs. Øret skal helt ned på skummeren for at høre at den kører
http://www.mittlapp.dk
Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."