Jeg har nogle skumle tanker vedrørende at lave nogle store ændringer i mit akvarie. Bl.a nye fiskebestand, cirkulation bag stenen og fjerning af den dybe sandbund. Men for at alt dette skunne kunne lykkes skal jeg kunne tømmeakvariet.. Jeg har plads til opbevaring af mine sten og koraller, Fiskene skal sælges bortset fra 2 af dem. Men mit store problem ligger i at kunne skaffe 900 liter osmosevandpå en gang. Er der nogen der har nogle billige kontakter til nogen der kan fremskaffe alt dette osmosevand til billige penge?
Hvis du har baljer nok og mod på at køre kunne du jo forsøge at få diverse akvarister i nærheden til allesammen at producere til dig. Så skulle det da nok kunne lade sig gøre.
Kan dit nuværende vand ikke opbevares i nogen regnvandstønder med lidt cirkulation de dage de varer? Det tror jeg umiddelbart er den billigste og nemmeste løsning
VH Brian Thyme 120 liter. Ikke så mange digidarer, kun en masse bøvl viewtopic.php?t=10961
Ja jeg ved det godt. Men vil gerne starte op med rent og frisk osmosevand da man aldrig ved hvad for noget snavs der har ligget i vandet og så jeg kan ligeså godt prøve, Det er hvad man må lade et vandskift der rykker!