De er dælme små, man kan kun lige se dem med det blotte øje.
Hvis det er, hvad vil være den bedste måde at bekæmpe dem? Jeg har pt ingen fisk, men invertebrater.
Hvad får dig til at sige den ikke er skadelig?? Fordi den ikke er rød??Andreas S skrev:er der kun en??
Det kan godt ligne en.. bare ikk en skadelig en..
Nu findes der også en del planarier som blot er harmløse alge ædere, jeg har haft en del i brun-grønne nuancer som blot tøffede rundt på glasset og spiste alger. De er nu stort set udryddet af mine klovne og manderin fisk.Carsten skrev:Hvad får dig til at sige den ikke er skadelig?? Fordi den ikke er rød??Andreas S skrev:er der kun en??
Alle planarier er noget skidt af få ind, de kan formere sig fuldstændigt uhæmmet. Og de er formetligt lige giftige når de dør.
Jeg har blot læst et sted at dem der ikke er røde, ikke sætter sig på koraller.. men som mastou skriver blot spiser alger..Carsten skrev:Hvad får dig til at sige den ikke er skadelig?? Fordi den ikke er rød??Andreas S skrev:er der kun en??
Alle planarier er noget skidt af få ind, de kan formere sig fuldstændigt uhæmmet. Og de er formetligt lige giftige når de dør.