Luftpumpe til midifloater
Luftpumpe til midifloater
Hey.
Da jeg får vand og levende sten i mit akvarie på lørdag (måske) kunne jeg tænke mig at vide hvilken luftpumpe der ville være kanon at bruge til en aquamedic midifloater. Lige nu har jeg en lille luftpumpe (100-150l/t) tror jeg, men det kommer den lige til at kører på til jeg får købt en bedre.
Men til dem der har midifloater, hvilken bruger i?
Står på pakken at den bedste at bruge er en mistra 300, men kan bare ikke finde den nogen steder. Men hvor mange L/T kører en midifloater bedst på ?
Da jeg får vand og levende sten i mit akvarie på lørdag (måske) kunne jeg tænke mig at vide hvilken luftpumpe der ville være kanon at bruge til en aquamedic midifloater. Lige nu har jeg en lille luftpumpe (100-150l/t) tror jeg, men det kommer den lige til at kører på til jeg får købt en bedre.
Men til dem der har midifloater, hvilken bruger i?
Står på pakken at den bedste at bruge er en mistra 300, men kan bare ikke finde den nogen steder. Men hvor mange L/T kører en midifloater bedst på ?
- Ronny
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 6430 Nordborg
- Geografisk sted: Nordborg, Danmark
- Kontakt:
Jeg har selv en midiflotor liggende og har brugt en pumpe på 300 l/t til denne. jeg tror ikke den du har kan gi' luft nok.
mvh
Ronny Madsen
720 liter(160X75X60), 325 liter sump, 2X400 watt HQI 14.000 K + 2x80 watt T5. 8400 l/t retur samt 55000 L/t cirkulation, Profilux styring/dosering, Aquamedic TurboFlotor 5000, 100 mg/t Ozon, Kalkreaktor, Rowaphosfilter, Klimaanlæg.
Ronny Madsen
720 liter(160X75X60), 325 liter sump, 2X400 watt HQI 14.000 K + 2x80 watt T5. 8400 l/t retur samt 55000 L/t cirkulation, Profilux styring/dosering, Aquamedic TurboFlotor 5000, 100 mg/t Ozon, Kalkreaktor, Rowaphosfilter, Klimaanlæg.
- jthyge
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 8543 Hornslet
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Søby, Hornslet.
- Kontakt:
Hvad med støjen fra den pumper i har valgt?
Er det noget problem, syntes ofte sådanne luft pumper brummer lidt meget!
Er det noget problem, syntes ofte sådanne luft pumper brummer lidt meget!
Jesper Thygesen - 86 liters Nano
Min Blog om Akvariet!
www.varmkaffe.dk - Blog om hus og have på landet.
Min Blog om Akvariet!
- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Vancouver, Canada
- Kontakt:
Jeg sytnes faktisk ikke JBL'en larmer mindre end den her:
http://cichlidecentret.biz/product.asp? ... b=0&page=1
Og prisen er svær at slå !
/Erik
http://cichlidecentret.biz/product.asp? ... b=0&page=1
Og prisen er svær at slå !
/Erik
- jthyge
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 8543 Hornslet
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Søby, Hornslet.
- Kontakt:
Okey, har faktisk selv en af den type bare med mindre effekt. Syntes den larmen en del.
Håber lidt på at finde en der larmer mindre, eller må man jo bygge en støjkasse til den. Men billig er den.
Håber lidt på at finde en der larmer mindre, eller må man jo bygge en støjkasse til den. Men billig er den.
Jesper Thygesen - 86 liters Nano
Min Blog om Akvariet!
Min Blog om Akvariet!