planaria rød satan
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: amager
planaria rød satan
Jeg har rød planaria, min mandarin gider ikke spise dem, min 6 stribet gylte gider heller ikke, min blenny gider heller ikke spise dem, jeg gider heller ikke, jeg suger dem op med en luftpumpe slange en gang om ugen, men de pisser mig snart helt af..... Kommer hele tiden flere.... vil ikke bruge flatworm exit! da jeg har ca. 60 koraller og 13 fisk i, så hellere suge dem op... men de fisk som skulle spise dem
hvad sker der med dem.

- herzberg
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 2640 Hedehusene
Det kan jo aldrig garanteres, at fiskene vil spise dem...! jeg har brugt flatworm exit uden problemer, en acropora trak polypperne inde i en uges tid, men kom fint frem igen.
Men jeg kan da godt forstå, at du er nervøs for det...
Men jeg kan da godt forstå, at du er nervøs for det...
Mit 400 liters startet september 2007 ->http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=11421
-
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 5210 Odense NV
- Saltvand siden?: 2004
- Geografisk sted: Fyn
sult de fisk lidt, så må de da tage for sig på et tidspunkt! men det er møg provokerende. når fiskene ikke har læst "manualen" for dem selv...
ellers kan du jo fange dem ind og bytte dem hos en forhandler til nogen andre, hvis han er med på den... bare en idé
ellers kan du jo fange dem ind og bytte dem hos en forhandler til nogen andre, hvis han er med på den... bare en idé
retro baljen 2023: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=96905
- Bruno
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 4700 Næstved
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Næstved
Jeg har selv samme problem, men efter jeg for en uges tid siden købte 2 blå damsler (dem med gul bug) fra Kolvnfisken er bestanden blevet kraftigt reduceret
Om det er de 2 damsler, der tager dem er jeg ikke sikker på, men den ene går og napper på sten og koraller, og det passer med at siden de kom i er der tyndet ud i planariaerne

Om det er de 2 damsler, der tager dem er jeg ikke sikker på, men den ene går og napper på sten og koraller, og det passer med at siden de kom i er der tyndet ud i planariaerne

- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Jeg havde 4 blå jomfrufisk i akvariet, og de interesserede sig overhovedet ikke for de andre fisk. Den eneste der fik et fur, var mig når jeg stak armen ned. Det var hannen der angreb mig, om det så var i den anden ende af akvariet end der hvor han havde sin hule.michael26 skrev:okay det lyder godt nok spændende, men jeg er ikke så meget for damsler selvom de er rigtige flotte, de nakker alle andre fisk, kort sagt de vil bestemme, men jeg har hørt om det før, ved bare ikke hvor..