Dog døde min sorte hanhest (hingst

Dette skete og jeg gik og holdt øje med hestene havde det godt i butikken og håbede på de blev solgt til en person, som vidste noget om dem i forvejen. Og så heldig var jeg. Kenneth Olsen kom nemmelig tilfældigvis der ned og fandt dem. Da jeg snakkede med ham opdagede jeg straks at det var det rigtige hjem. Han havde både et revakvarium, men også et hesteakvarium, som havde stået i nogle måneder og ventet på, der kom heste hjem. Så jeg fik forklaret de sidste detaljer om dem og deres spisevaner og han tog dem med hjem, hvor de forhåbentligt får det godt.
I mellemtiden gik jeg og fik de sidste detaljer omkring omlægningen af akvariet på plads. Jeg fik taget 11 kg. levende sten hjem, så jeg nu havde 20 kg. Derudover fik jeg bestilt en skummer og noget T5 lys istedet for T8 som jeg har nu. Koraller havde jeg nu også mulighed for at have, så jeg nød at gå og finde koraller i butikken, som jeg skulle have med hjem

Som det er lige nu er der kommet sten i og de er blevet sat op som jeg vil have dem, og der er kommet et par koraller i. Derudover er der pt. en midlertidig powerhwad, indtil jeg får den rigtige, som skal tilsluttes en squid, så der kommer bølgefunktion.
Jeg har taget et billede af det som det ser ud nu, men der sker som sagt nogle ændringer i form af mindre synlig teknik (Hvilket selvfølgelig også gælder det store grimme overløb, der pt. er i) og noget kraftigere lys.
Ps. Den gule sarcophyton, der stor i midten fik jeg lige rodet lidt med, så den trak sig sammen, men den er helt gul når den er foldet ud.