Aalborg om et par timer ...!

Forum for generel snak omkring saltvand.
Brugeravatar
Mathias_C
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: 9330 Dronninglund
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Nordjylland

Indlæg af Mathias_C »

Starf>> Kan nemt forklarer hvorfor jeg holder med Brøndby....! Da jeg for første gang faldt for fodbold (på tv) var da en vis herre ved navn Ebbe Sand spillede i Brøndby hans egenskaber på en fodboldbane og hans mentalitet afspejlede så meget hvordan jeg selv er/vil være både som fodbold spiller og menneske og da han på det tidspunkt spillede i en klub der spillede det flotteste fodbold i landet var der ingen tvivl over at det var der jeg skulle være fan. og det er jeg blevet ved med siden "Stærk i medgang, LOYAL i modgang" "En gang Brøndby, ALTID Brøndby"

Desuden var det jo også et væsentlig faktum at min bror er Agf'er og da den enbyrdes strid imellem de to klubber er helt speciel hjalp det jo også til

Mads hvordan kan du egentlig sige at Brøndby har så mange medløbere deres tilskuertal er det stort set lige så godt som sidste år, men ja medløbere vil der jo altid være, i klubber der har succes og nogle hængerved andre falder fra og ja de er nogle TABERE men dem er verden jo fuld af :)

ja tak for at vi måtte kigge, det skal nok blive godt når nu engang alt det grønne forsvinder ;)
MVH
Mathias
STATUS:
300 l waterbox opstartet primo 2022 - mixed reef
Brugeravatar
StarF
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 9530 Støvring
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Støvring

Indlæg af StarF »

Mathias> Fair nok... har bare set for mange der først var Brøndby fans da de altid vandt og nu er de FCK fans... :)
Brugeravatar
mestermc
Foxface
Foxface
Reactions:
17
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af mestermc »

oh yes, dem kender jeg også... Jeg var da også AaB fan til at starte me... hov, vent det er jeg stadig... ;)

StarF: jeg bor ved Østre Anlæg, så der er jo ikke langt imellem :)
Nu med RSM130
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"