Er der nogle som kan anbefale nogle mærker ventilatorer til indbygning i loft, som rykker tilstrækkeligt med luft og ikke står af efter 3 uger(aka ikke fra harald nyborg) ?
Gider ikke ende op med noget der blot står og køre i 24-7 uden at flytte noget varme og fugt væk fra skabet
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Jeg bruger en fra Silvan - den bruger kun 4 watt til ca. 100 m3/t luft og er supernem at rengøre da motoren kan tages af - kan ikke lige huske havde den hedder.
Nu er det vel heller ikke kun et spørgsmål om at få flyttet luft. Støjen skal der jo også tænkes på.
støjer sådan en kanalblæser ikke mere end en lille ventilator?
Carsten skrev:Nu er det vel heller ikke kun et spørgsmål om at få flyttet luft. Støjen skal der jo også tænkes på.
støjer sådan en kanalblæser ikke mere end en lille ventilator?
Lidt siger den da, men hvis man har sit akvarie indbygget, så er det næppe noget man høre.
Torben Saltwater.dk
624 liter,3 x GHL Mitras, 2 x Vortech Mp40wes, ATI 250i skummer.
Har også tænkt på en sådan kanal ventilator. Det jeg bare ikke gider er en som bare køre konstant uden nogen effekt, og som så står af efter 6mnd fordi det var plastik kuglelejer
Har kigget lidt vvs sider og Thermex laver en del som kunne være fornuftige.
Hougaard - 4 watt kan det virkelig passe ? Det tror jeg den røde lampe som sidder i den der er på vores bad bruger
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Brian skrev:Hougaard - 4 watt kan det virkelig passe ? Det tror jeg den røde lampe som sidder i den der er på vores bad bruger
Yeps, har lige været nede i kælderen og fundet kassen, Det er en Du-ka model EL-200 (standard) - har kun set dem i Silvan - og de er bestemt ikke blandt de billigste