Id på denne
- Christian
- Palet kirurg
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: NORGE BERGEN
Det er ikke altid like lett å se forskjell på koraller som det er å se forskjel på Pepsicola og Cocacola...
Tålmodighet Niller så skal du se om ikke Carsten dukker opp med en rimelig korekt id(han pleier å treffe blink).
Tålmodighet Niller så skal du se om ikke Carsten dukker opp med en rimelig korekt id(han pleier å treffe blink).
750liter 114liter sump2x250W HQI.14.5K Giesemann. Deltec-KM500.FR509.PF601.AP703.P1000A-SanderC100.IKS.TS48-MerlinFSBF.
Christian
Christian
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Takker for tilliden!! Jeg har afgivet mit bud og det var Cyphastrea chalcidicum.Christian skrev:Det er ikke altid like lett å se forskjell på koraller som det er å se forskjel på Pepsicola og Cocacola...
Grunden til at jeg ikke tror det er en Oxypora, er at jeg ikke har kunnet finde nogle billeder der viser så store polypper hoveder.
Og som Christian skriver kan det ofte være umuligt at give en Id på en koral uden at slå den ihjel, da der ofte er koraller der tilsyneladende er ens på overfladen, men under huden er de forskellige.