Jeg har hørt der skulle ligge en butik, der hedder "Ocean Line" i Flensborg, men den er vist lukket? Jeg kan ihvertfald ikke finde den, eller andre butikker, på nettet.
Butikker i Tyskland?
-
Mie_Nielsen
- Reactions: 0
Butikker i Tyskland?
Er der nogen af jer, der kender til nogle saltvandsbutikker i tyskland? Sådan omkring flensborg eller lidt længere dernede af, hvor man kan køre til på et par timer (fra grænsen) og købe lidt billigt udstyr?
Jeg har hørt der skulle ligge en butik, der hedder "Ocean Line" i Flensborg, men den er vist lukket? Jeg kan ihvertfald ikke finde den, eller andre butikker, på nettet.
- Ronny
- Rev haj

- Reactions: 0
- 21
- Postnummer: 6430 Nordborg
- Geografisk sted: Nordborg, Danmark
- Kontakt:
Futterhaus i Flensborg ligger på Slesvigerstrasse ikke langt fra Föderpark.
Men der er ret begrænset udvalg, sagt på en anden måde.... de har intet.
Men ring evt. til Svend (han kan dansk) og få priser mv.
Men der er ret begrænset udvalg, sagt på en anden måde.... de har intet.
Men ring evt. til Svend (han kan dansk) og få priser mv.
mvh
Ronny Madsen
720 liter(160X75X60), 325 liter sump, 2X400 watt HQI 14.000 K + 2x80 watt T5. 8400 l/t retur samt 55000 L/t cirkulation, Profilux styring/dosering, Aquamedic TurboFlotor 5000, 100 mg/t Ozon, Kalkreaktor, Rowaphosfilter, Klimaanlæg.
Ronny Madsen
720 liter(160X75X60), 325 liter sump, 2X400 watt HQI 14.000 K + 2x80 watt T5. 8400 l/t retur samt 55000 L/t cirkulation, Profilux styring/dosering, Aquamedic TurboFlotor 5000, 100 mg/t Ozon, Kalkreaktor, Rowaphosfilter, Klimaanlæg.