Kan man få en slags styring, hvor computerblæseren over vandet kan starte automatisk.
Mener jeg har set noget som ligner en timer med en termostatlignende på. I denne "timer" kan man bare sætte stikker fra blæseren i og så kører det bare
nej det er rigtig nok men du kan få nogle 12v oplader man kan lave mon tro jeg skal til og lege med det selv men skal lige snakke med en først men tro godt man kan men lad os se det koster jo ikke noget og prøve da jeg har det bare og ligge til min com
Hilsen Karina
360l ( L:100x60x60 ) +160 l sump 1x 250 w hqi og 2x 39w t5 og 1 tunze 6060 og 1x ocean 3500 ( retur ) + SCHURAN Skummer (JETSKIM 150)
haha ja ikke dumt jo men den skal bare brygge i en box da den er åben bare jo men jo det kan man godt lave nu må vi se om jeg finde noget girlpower og finde ud af det men kommer an på hvornår jeg skal på arb igen selvom jeg skulle have hvaddet det idag
Hilsen Karina
360l ( L:100x60x60 ) +160 l sump 1x 250 w hqi og 2x 39w t5 og 1 tunze 6060 og 1x ocean 3500 ( retur ) + SCHURAN Skummer (JETSKIM 150)
karinapeter skrev:haha ja ikke dumt jo men den skal bare brygge i en box da den er åben bare jo men jo det kan man godt lave nu må vi se om jeg finde noget girlpower og finde ud af det men kommer an på hvornår jeg skal på arb igen selvom jeg skulle have hvaddet det idag
Hvad så har girlpower'en slået til? hvis ja vil vi da gerne se billeder/høre nyt
mastou har ikke kunne prøve da det er de "forkerte" køler vi har brugt
stikken passer ikke til den box jeg har men det skulle ikke være noget prob og lave men kan se om jeg få tid imorgen til og prøve med den een køler jeg lige har købt selvom den skal i min com meeeen derfor kan jeg jo lige lege lidt inde jo
men først imorgen da jeg ikke er hjemme idag
Hilsen Karina
Dimmer den kontakten eller det ved tændsluk?
Hvis den kan køle og varme så kan man indstille den til at starte ved for meget varme, og omvendt starte ved for lave temperaturer.
VH Brian Thyme 120 liter. Ikke så mange digidarer, kun en masse bøvl viewtopic.php?t=10961
karinapeter skrev:mastou har ikke kunne prøve da det er de "forkerte" køler vi har brugt
stikken passer ikke til den box jeg har men det skulle ikke være noget prob og lave men kan se om jeg få tid imorgen til og prøve med den een køler jeg lige har købt selvom den skal i min com meeeen derfor kan jeg jo lige lege lidt inde jo
men først imorgen da jeg ikke er hjemme idag
Lyder rigtig godt så ser jeg frem til en masse billeder