fyger der diverse beskyldninger om det ene og om det andet imod personer el. foretninger så mister det hurtigt sin (se)værdighed (!).
let´s talk saltwater reefs, no censurhip and no bitching!

Hvornår har jeg skrevet jeg har mange års erfaring med det? Jeg bruger da bare min fornuft, for når Brian skriver at han for ubehagelige breve forhandlere der bliver omtalt her på forummet (FORSKELIGE forhandlere), ja så må det jo på en måde være ham der tager ansvaret for hvad vi skriver... ihvertfald i første omgang... Tror overhovedet ikke det vil hjælpe at skrive at brugerne ytrer deres egne meninger og at han derfor ikke selv har noget ansvar for disse... Tror bare det vil gøre ting værrere, man må nødvendighvis også have lidt ansvar for hvad der bliver skrevet herinde som admin på siden, sørge for at tonen er iorden og sådan... faktisk er SF det akvarieforum hvor jeg har oplevet at brugerne for længst tøjler!Det har du selvfølgeligt mange års erfaring med.
Hvis det var sådan så, var der mange artikler og læserbreve der ikke ville være blevet trykt
tjo, men hvordan ved du at mit navn på siden ikke også er erik hougaaard fra glostrup.Hougaard skrev:En meget nem måde at undgå alle disse problemer på, er at droppe aliaser og så blot benytte rigtige navne - hvilket hovedparten af os alligevel gør i et eller andet omfang.
Det vil også hjælpe i salg/køb.
Mvh
Erik Hougaard
det er ikke rigtig nogen der bruger det andet forum......ps . hvoffor findes de her "jeg sviner dig til tråde " ikke på det andet forum kan i fortelle mig det
snogen skrev:du blande lige tingene lidt Gedemister
det holder ikke i byretten er en metafor ala den går ikke grandberg
og jeg er da også udemerket klar over at det ikke vil føre til ret meget i en evt. retssag andet en en af dem, kommer til at æde deres ord ,og så få lov til at betale sagen.
men da det er brian der ejer domænet er det også hans ansvar hvad der forgår på domenet og forumet
desuden er forumer heller ikke åbent da man skal lave en profil
men da Brian, har lagt det ud til at der ikke skal være enevælde ,men demokrati på hans forum .
så må vi rette os efter hvad adminnerne siger og gør
censur eller ej
ps . hvoffor findes de her "jeg sviner dig til tråde " ikke på det andet forum kan i fortelle mig det
mvh snogen
Det er ikke helt rigtigt. Demokrati = flertallet bestemmer!!!!!demokrati = folkestyre (alle bestemmere)
Killioten skrev:Det er ikke helt rigtigt. Demokrati = flertallet bestemmer!!!!!demokrati = folkestyre (alle bestemmere)
Brian du kan da lige få min mening også..
Jeg læste de første par tråde der kom om korallen, og jeg fandt ret hurtig ud af de omhandelde stort set det samme.
Den information skrev jeg mig så bag øret, og så gider jeg ærligtalt ikke læse flere tråde om hvordan folk synes det de bestilte ikke kom hurtig nok selvom de havde betalt.
Jeg synes det er ok at det kommer frem hvis der nogen problemmer, men jeg fatter ikke hvorfor der er blevet lavet alle de tråde om emnet. De sidste som er blev låst har jeg som sagt ikke læst, men jeg kan ikke forestille mig at der har været meget nyt info for mig som forbruger.
Et lille ting jeg har tænkt over når folk siger de har bestilt og betalt varen i en E-shop. Hvorfor gør i det. Brug betalingskort så må de ikke trække pengene før end varen er ekspederet.
PS: Snak pænt til hinanden, man kan jo godt skrive sin mening på en saglig måde uden diverse skælsord