Censur eller???
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Censur eller???
Undrer mig over at en tråd bliver lukket. Blot fordi den omhandler korallen. Har han fået en særstatus eller er det pludseligt blevet en generel holdning?? For som jeg ser det, så kan han gøre fuldstændigt som han vil, man må ikke skrive om det, men gud nåde trøste de andre forhandlere, dem må vi godt komme efter.
Eller det er måske blot en enkelt moderators holdning??
-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8200 Århus N
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Århus
Eftersom de sidste tre tråde (efter hvad jeg lige ved) er blevet til en ret menningsløs debat om hvorvidt korallen holder hvad de lover, så tror jeg at de har fået en slags særstatus, ja, på den anden side hvilke andre forhandlere må man så kritisere, på et offentligt forum? Der er altid nogen der får ondt i *****, men aligevel kommer der aldrig noget konstruktivt ud af disse debatter! Så derfor syndes jeg det er fint nok at tråden låses...
For akvarie setup - se min profil...
Venlig Hilsen
Frederik
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4200 Slagelse
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE
- Engelquist
- Site Admin
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 4600 Køge
- Saltvand siden?: 1993
Re: Censur eller???
Det ligner i høj grad cencur... Korallen må slet ikke omtales, hverken positivt eller negativt- så lukkes tråden. Det er for langt ude Admin-gruppeCarsten skrev:Undrer mig over at en tråd bliver lukket. Blot fordi den omhandler korallen. Har han fået en særstatus eller er det pludseligt blevet en generel holdning?? For som jeg ser det, så kan han gøre fuldstændigt som han vil, man må ikke skrive om det, men gud nåde trøste de andre forhandlere, dem må vi godt komme efter.

Bo Engelquist Christiansen
Min akvarietråd: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 08#p864808
- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 7171 Uldum
- Saltvand siden?: 2001
- Kontakt:
Tja kald det hvad man vil men for en tid frem over vil de nok bare blive lukket......
Vi var ved at blive kvalt i beskeder samt emails mest af alt fordi nogle ikke kunne debatere i ordentlig tone. Derfor lukker vi nu den slags tråde for en stund.
Det er "jer selv" der har valgt dette - min email inboks er ikke oprettet til injurie sager - tro mig !
Vi var ved at blive kvalt i beskeder samt emails mest af alt fordi nogle ikke kunne debatere i ordentlig tone. Derfor lukker vi nu den slags tråde for en stund.
Det er "jer selv" der har valgt dette - min email inboks er ikke oprettet til injurie sager - tro mig !
Mvh
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen
[/center]
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen

- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 21
- Kontakt:
Sådan bliver det aldrig det er jeg dyb modstander af, men lige med dette emne(Korallen) så tager vi altså lige en pause - desværre. Og det gælder naturligvis både de gode og dårlige tråde.Hougaard skrev:Det virker lidt mystisk og reefcentral-agtigt hvis tråde skal lukkes fordi de potentielt kunne udvikle sig til ballade.
Vil tro at vi om en måned eller 2 vil se om folks blodtryk er faldet nok til at det emne kan diskuteres på normalt plan igen.
Mvh
Brian
[/center]
Brian

- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 21
- Kontakt:
Det er korrekt men det er en sørgelig udvikling - hvad er forums så til for hvis ikke der kan tales frit ?Musiker skrev:På mange forums er det helt forbudt at nævne forhandlere. Jeg har altid tænkt at det netop var på grund af faren for injuriesager og des lige.
/henrik
Men det er at balancere på et knivs æg - og det er det vi forsøger at gøre her. Den eneste måde vi kan holde balancen på er at holde en god tone på emnerne, så kan alt diskurteres.
Men når dette ikke viser sig muligt i en 5-10 tråde ja så tager vi altså konsekvensen, det er vi sådan set nødt til. Vi får ikke løn for at sidde og modrere samt at være mægler mellem folk via PBs samt emails om sådanne emner.....
Mvh
Brian
[/center]
Brian

- Per A
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Hvidovre
Jamen så skulle man måske spørge sig selv om ikke det bliver et "tandløst" forum hvor man af frygt for at træde nogen over fødderne ikke kan tale frit!?
Hvis der er en forhandler der "fu.... op" så skal de da!!!!
Det er da det der er formålet.....eller?
Lad dog debatten køre og folk have DERES mening som de selvfølgelig har for EGEN regning.
Der er jo ingen der tvinger folk til at læser de indslag de ikke har interesse i.
Vi lever trods alt i et land hvor der er ytringsfrihed, eller?
Hvis der er en forhandler der "fu.... op" så skal de da!!!!
Lad dog debatten køre og folk have DERES mening som de selvfølgelig har for EGEN regning.
Der er jo ingen der tvinger folk til at læser de indslag de ikke har interesse i.
Vi lever trods alt i et land hvor der er ytringsfrihed, eller?
Hilsen Per
Følgende sælges:
diverse JJ-Riff til baggrund, 400 W HQI incl ny pære, Sander ozon
Følgende sælges:
-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 19
Kunne jeg ikke forestille mig var formålet med? (forummet (foraet?)?)Hvis der er en forhandler der "fu.... op" så skal de da!!!!
hvis en forhandler "fu.... op" ja så må man da virkelig selv tage kontakt til forhandleren, kan ikke se hvorfor man skal belemre forummet med at en forhandler begår en fejl, andet end for at skræmme kunderne væk fra forhandleren? Og det kan jeg ikke se skulle være til nogen gavn overhovedet... Hvis en forhandler er tilstrækkelig dårlig, ja så skal folk da nok finde ud af det på et tidspunkt!
Venlig Hilsen
Frederik
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
Det er da noget slemt vrøvl du der kommer med.frederik skrev:Kunne jeg ikke forestille mig var formålet med? (forummet (foraet?)?)Hvis der er en forhandler der "fu.... op" så skal de da!!!!
hvis en forhandler "fu.... op" ja så må man da virkelig selv tage kontakt til forhandleren, kan ikke se hvorfor man skal belemre forummet med at en forhandler begår en fejl, andet end for at skræmme kunderne væk fra forhandleren? Og det kan jeg ikke se skulle være til nogen gavn overhovedet... Hvis en forhandler er tilstrækkelig dårlig, ja så skal folk da nok finde ud af det på et tidspunkt!
Skulle vi bare lade forhandlerne snyde os, og så bare trække på skulderen af det??
Lad os tage et tænkt eksempel.
lad os sige at vi er 500 herinde. En "forhandler" kommer med nogle kanon tilbud, som vi simpethen ikke kan sige nej til.
Efter de første 50 har bestilt, sender han blot ikke varen. Man rykker for varen flere gange, men intet sker. Skulle de stakler der hoppede på vognen, blot lade være med at give advarsler til de andre om en plattenslager?? Det er jo faktisk det som du siger.
Og hvis en forhandler har noget at skjule, så er det da bare med at få ligene frem fra skabene!!
Det at en forhandler risikerer at blive hængt ud til skræk og advarsel, gør at de ikke skejer ud og laver noget skidt.
Der er vist ingen der er kan være i tvivl om at korallen havde en mindre heldig start. Hvor de virkeligt trampede rundt i sagerne.
Men det lader til at de har fået mere styr på sagerne, og så kommer den slags ting ikke op igen.
Det næste bliver vel at sager som den med skummeren der ikke blev sendt eller pengene returneret heller ikke må kommenteres, for i princippet er det jo det samme som med forhandlerene
-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 19
Ja, det er det man har forbrugerklagerådet (eller hva' det nu hedder) til...Man rykker for varen flere gange, men intet sker. Skulle de stakler der hoppede på vognen, blot lade være med at give advarsler til de andre om en plattenslager?? Det er jo faktisk det som du siger.
Bortset fra at give siden en masse problemmer...Det at en forhandler risikerer at blive hængt ud til skræk og advarsel, gør at de ikke skejer ud og laver noget skidt.
Har ingen problemmer med at sådanne sager bliver diskuteret, det kan jo ikke give side problemmerDet næste bliver vel at sager som den med skummeren der ikke blev sendt eller pengene returneret heller ikke må kommenteres, for i princippet er det jo det samme som med forhandlerene

Venlig Hilsen
Frederik
- K.E
- Dragefisk
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Geografisk sted: Fredericia
Vil også mene at det er noget være vrøvl, at div, forhandlere ikke kan omtales her på forum, når privat folk kan hænges meget groft ud....
Syntes det er på sin plads, at det kommer frem i lyset hvis en forhandler f..... op, eller har dårlige levevilkår for sine dyr osv.., ligeledes skal det også nævnes, hvis det hele bare er super godt.
Syntes det er på sin plads, at det kommer frem i lyset hvis en forhandler f..... op, eller har dårlige levevilkår for sine dyr osv.., ligeledes skal det også nævnes, hvis det hele bare er super godt.
The sea, once it casts its spell, holds one in its net of wonder forever.
Jacques Cousteau
Jacques Cousteau
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
Jeg har meget svært ved at forestille mig en forhandler der ved han laver noget lort, begynder at sagsøge en side hvor der bliver gjort opmærksomt på det.
Jeg vil mene at dette forum, må betragtes som værende som en avis, og vores indlæg som læserbreve.
En avis er jo heller ikke ansvarlig for hvad læserne skriver, det er jo derfor der skal være navn og adresse på læserbrevene.
Skulle det endelig komme så langt at en forhandler skrider til en politianmeldlse eller ligende, så har Brian jo vores email og vores ip adresse.
Jeg vil mene at dette forum, må betragtes som værende som en avis, og vores indlæg som læserbreve.
En avis er jo heller ikke ansvarlig for hvad læserne skriver, det er jo derfor der skal være navn og adresse på læserbrevene.
Skulle det endelig komme så langt at en forhandler skrider til en politianmeldlse eller ligende, så har Brian jo vores email og vores ip adresse.
- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 21
- Kontakt:
Nu er vi enige om at dette ikke er et forum hvor forhandlere ikke må omtales ikke sandt ???
Dette er som sagt et særtilfælde for en tid - jeg/vi gider sgu da ikke moderere alt det lort væk fordi at flere ikke kunne styre sit temperament og sprog i de tråde om korallen. Og endnu mindre være mægler mellem personer via email og PB henvendelser og en masse andet skrammel.....
Så ER det altså slut for en stund - ganske enkelt ! Så kan man tage det som en "straf" eller man kan acceptere at vi bruger nok timer på dette og derfor måske ikke liiiiiige behøver den slags tråde.
Lad emnet køle af for en stund og så må vi se i kommende tid om folk er blevet modne nok til at kunne omtale det igen, igen, igen !
Ikke flere kommentare fra min side
Dette er som sagt et særtilfælde for en tid - jeg/vi gider sgu da ikke moderere alt det lort væk fordi at flere ikke kunne styre sit temperament og sprog i de tråde om korallen. Og endnu mindre være mægler mellem personer via email og PB henvendelser og en masse andet skrammel.....
Så ER det altså slut for en stund - ganske enkelt ! Så kan man tage det som en "straf" eller man kan acceptere at vi bruger nok timer på dette og derfor måske ikke liiiiiige behøver den slags tråde.
Lad emnet køle af for en stund og så må vi se i kommende tid om folk er blevet modne nok til at kunne omtale det igen, igen, igen !

Mvh
Brian
[/center]
Brian

- Nadia
- Rev Rokke
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8900 Randers
- Geografisk sted: Randers
Jeg kan heller ikke forstå hvorfor man overhoved er interesseret i at se "de samme" tråde om korallen hele tiden? Jeg synes bestemt også det er rart at vide hvis en butik ikke har været i orden, men at få det afvide hele tiden gider jeg altså ikke. Hvis folk stiller et spørgsmål som allerede er stillet, bliver der jo også tit henvist til en allerede eksisterende tråd?
Desuden er det de samme diskutioner i alle trådende

- Per A
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Geografisk sted: Hvidovre
Jamen, Nadia så er det jo godt der ikke er nogen der tvinger din mus til at klikke ind på de emner du ikke SELV vil se!Nadia skrev:Jeg kan heller ikke forstå hvorfor man overhoved er interesseret i at se "de samme" tråde om korallen hele tiden? Jeg synes bestemt også det er rart at vide hvis en butik ikke har været i orden, men at få det afvide hele tiden gider jeg altså ikke. Hvis folk stiller et spørgsmål som allerede er stillet, bliver der jo også tit henvist til en allerede eksisterende tråd?
Men skulle du ud og bruge adskellige tusinde af dine hårt beskattet danske kroner ville du nok være glad for at få en "heads up" og ikke sende dine penge til et firma hvor chancen for at du aldrig fik dine ting var til stede. (Dette er ment i generel forstand, og på ingen måde henført til nogen bestemt forhandler).
Det er vel det principielle aspekt vi taler om?
Mht. moderatorne her på siden ville en standard svar som eksempelvis: "Alle udsagn her på siden står for folks egen regning!" rydde deres indboks i en fart.
Hilsen Per
Følgende sælges:
Følgende sælges:
- Engelquist
- Site Admin
- Reactions:
- 21
Uha- uha... FAR har talt..Brian skrev:Nu er vi enige om at dette ikke er et forum hvor forhandlere ikke må omtales ikke sandt ???
Sagen er at enten må forhandlere omtales, eller også må de ikke- her har I rodet jer ud i en stor gang håbløst vrøvl ,I ikke kan argumentere fornuftigt for og det kan kun pisse folk af...
- Nadia
- Rev Rokke
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8900 Randers
- Geografisk sted: Randers
mm der er ingen der tvinger mig nej, på trods af det kan jeg vel godt sige min mening?Per A skrev:Jamen, Nadia så er det jo godt der ikke er nogen der tvinger din mus til at klikke ind på de emner du ikke SELV vil se!Nadia skrev:Jeg kan heller ikke forstå hvorfor man overhoved er interesseret i at se "de samme" tråde om korallen hele tiden? Jeg synes bestemt også det er rart at vide hvis en butik ikke har været i orden, men at få det afvide hele tiden gider jeg altså ikke. Hvis folk stiller et spørgsmål som allerede er stillet, bliver der jo også tit henvist til en allerede eksisterende tråd?
Men skulle du ud og bruge adskellige tusinde af dine hårt beskattet danske kroner ville du nok være glad for at få en "heads up" og ikke sende dine penge til et firma hvor chancen for at du aldrig fik dine ting var til stede. (Dette er ment i generel forstand, og på ingen måde henført til nogen bestemt forhandler).
Det er vel det principielle aspekt vi taler om?
Mht. moderatorne her på siden ville en standard svar som eksempelvis: "Alle udsagn her på siden står for folks egen regning!" rydde deres indboks i en fart.
Ville du desuden ikke mene at efter de første 10 indlæg om samme forhandler, at man ud fra det allerede kan vide om man skal putte penge i dem eller ej? Desuden er det jo meget sjældent at indlæg om god service fra forhandlere bliver lagt op, i modsætning til dårlige. Derfor synes jeg nu det var rart med et positivt indlæg

-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 19
Nu har jeg heller aldrig været tilhænger af at hænge folk ud...Vil også mene at det er noget være vrøvl, at div, forhandlere ikke kan omtales her på forum, når privat folk kan hænges meget groft ud....
ja, det kan du sådan set have ret i, men når forhandlerne heller ikke kan bruge deres tid på at skrive herinde vil man under alle omstændigheder kun se sagen fra èn vinkel og det syndtes jeg ikke er rimmeligt...Syntes det er på sin plads, at det kommer frem i lyset hvis en forhandler f..... op, eller har dårlige levevilkår for sine dyr osv.., ligeledes skal det også nævnes, hvis det hele bare er super godt.
HVIS han har lavet lort... Mon ikke også der vil komme (er kommet?) tilfælde hvor forhandleren har været uskyldig og kunden har misforstået noget?Jeg har meget svært ved at forestille mig en forhandler der ved han laver noget lort, begynder at sagsøge en side hvor der bliver gjort opmærksomt på det.
Men Brian hænger jo på den aligevel, når han ikke skrider ind i sådanne situationer...Jeg vil mene at dette forum, må betragtes som værende som en avis, og vores indlæg som læserbreve.
Venlig Hilsen
Frederik
- Chris2500DK
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 2500 Valby
- Kontakt:
- Sørensen
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 18
- Geografisk sted: Nordjylland - Gandrup
kan ikke se det er det store problem det her. Brian er admin og moderator og ejer af sitet, så han har ret til at "moderere" forum og sætte nogle retningslinier.
Forstår udemærket admins beslutning om at stoppe/låse nogle tråde med div. spam og mudder kastning, oplevede det selv da jeg havde reefers.
Korallens ben er der ved at være kogt nok suppe på så lad ham dog hvile i fred.

Forstår udemærket admins beslutning om at stoppe/låse nogle tråde med div. spam og mudder kastning, oplevede det selv da jeg havde reefers.
Korallens ben er der ved at være kogt nok suppe på så lad ham dog hvile i fred.

Mvh Martin Sørensen
- Lars M
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 9560 Hadsund
Censur eller ikke censur, ja det er jo et lidt voldsomt spørgsmål at bringe på banen, hvis man generelt ser på hvilke tråde vi lukker i admin gruppen.
Der lukkes faktisk ikke ret mange tråde. (der er 113.000 indlæg indtil nu)
Vi får jævnligt tilkendegivelser om, at der bør lukkes flere tråde, f.eks. tråde der omhandler tvister mellem medlemmer i en købssituation, som går i hårdknude.
Vi er generelt tilhængere af, at folk kan diskutere, også gerne lidt højrystet, men vi ønsker en god tone, hvad det så end er. Flere af os har oplevet opslidende personopgør på Nordic Reefforum for nogle år siden.
Det er en af årsagerne til at dette forum overhovedet blev sat i gang.
Vi har specifikt besluttet at vi ikke tolererer direkte nedgørende ytringer om et navngivent medlem, det gælder også forhandlere. Så udsagn om at denne person er en løgner, eller at vedkommende er en svindler, tyv o.s.v ønsker vi ikke. Jeg har personligt taget kontakt til medlemmer tidligere og taget en snak om dette.
Da de sidste mange tråde om korallen er kørt af sporet, så har vi i en periode suspenderet indlæg om korallen. Dette er helt specifikt.
Man er generelt velkommen til at diskutere oplevelser med andre, herunder også forhandlere, men vi beder om, at der ikke bliver tale om personangreb, eller injurierende angreb.
Vi vil faktisk helst undgå at moderere ret meget, og jeg synes generelt at tonen på forum er ok.
Det er en fælles hobby og interesse, som optager os alle meget og derfor kan kan give anledning til stærke diskutioner, sådan må det være, og det er vel kun udtryk for et godt engagement.
Jeg synes vi har et fantastisk forum, lad os blive ved med det

Der lukkes faktisk ikke ret mange tråde. (der er 113.000 indlæg indtil nu)
Vi får jævnligt tilkendegivelser om, at der bør lukkes flere tråde, f.eks. tråde der omhandler tvister mellem medlemmer i en købssituation, som går i hårdknude.
Vi er generelt tilhængere af, at folk kan diskutere, også gerne lidt højrystet, men vi ønsker en god tone, hvad det så end er. Flere af os har oplevet opslidende personopgør på Nordic Reefforum for nogle år siden.
Det er en af årsagerne til at dette forum overhovedet blev sat i gang.
Vi har specifikt besluttet at vi ikke tolererer direkte nedgørende ytringer om et navngivent medlem, det gælder også forhandlere. Så udsagn om at denne person er en løgner, eller at vedkommende er en svindler, tyv o.s.v ønsker vi ikke. Jeg har personligt taget kontakt til medlemmer tidligere og taget en snak om dette.
Da de sidste mange tråde om korallen er kørt af sporet, så har vi i en periode suspenderet indlæg om korallen. Dette er helt specifikt.
Man er generelt velkommen til at diskutere oplevelser med andre, herunder også forhandlere, men vi beder om, at der ikke bliver tale om personangreb, eller injurierende angreb.
Vi vil faktisk helst undgå at moderere ret meget, og jeg synes generelt at tonen på forum er ok.
Det er en fælles hobby og interesse, som optager os alle meget og derfor kan kan give anledning til stærke diskutioner, sådan må det være, og det er vel kun udtryk for et godt engagement.
Jeg synes vi har et fantastisk forum, lad os blive ved med det

Mvh.
Lars Mogensen
Lars Mogensen
- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Geografisk sted: Vancouver, Canada
- Kontakt:
Så meld det klart ud (på forhånd) - Hvorfor skal vi finde ud af det fordi et ellers rosende indlæg omkring korallen.dk pludselig bliver låst.Lars M skrev:Vi har specifikt besluttet at vi ikke tolererer direkte nedgørende ytringer om et navngivent medlem, det gælder også forhandlere. Så udsagn om at denne person er en løgner, eller at vedkommende er en svindler, tyv o.s.v ønsker vi ikke. Jeg har personligt taget kontakt til medlemmer tidligere og taget en snak om dette.
Det er fint med forum-regler, men så skal de stå klart for alle.
/e
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4200 Slagelse
- Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE
- Engelquist
- Site Admin
- Reactions:
- 21
Lars M.: de stærke diskutioner udebliver når I lukker tråde hvor der snakkes frit fra leveren. Og som Hougaard er inde på hænger det jo ikke sammen når der begynder at dukke rosende indlæg op om korallen (uha jeg skrev det forbudte ord...) at lukke tråden under henvisning til at der tidligere har været for meget kritik af forhandleren- her burde I være i stand til at udvise lidt konduite og lade tråden køre- for her er en forhandler der har behov for rosende indlæg ovenpå den omgang ballade der var tidligere...
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 7500 Holstebro
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Holstebro
Med mit indlæg ønskede jeg ikke at starte en lang debat op igen omkring korallen og var derfor glad for at indlægget blev låst.
Jeg synes det er vigtigt for hobbyen at der er stor konkurrence forhandlere imellem således, at vi kan få så billige produkter som muligt dette er kun muligt ved at køre med små lagre.
Jeg mener dermed ikke, at man skal acceptere dårlig service, men man skal også være realist når man vælger forhandler og forvente samme serviceniveau hos en lille onlineforhandler uden lager som hos de størrer som desuden ofte har en butik tilknyttet.
Men det er klart at det påhviler forhandleren at synliggøre evt. problemer med levering og informere kunden om dette.
Jeg synes det er vigtigt for hobbyen at der er stor konkurrence forhandlere imellem således, at vi kan få så billige produkter som muligt dette er kun muligt ved at køre med små lagre.
Jeg mener dermed ikke, at man skal acceptere dårlig service, men man skal også være realist når man vælger forhandler og forvente samme serviceniveau hos en lille onlineforhandler uden lager som hos de størrer som desuden ofte har en butik tilknyttet.
Men det er klart at det påhviler forhandleren at synliggøre evt. problemer med levering og informere kunden om dette.
-
- Foxface
- Reactions:
- 18
- Geografisk sted: 7000
enig, brian kan ikke blive ansvarlig for noget han ikke personligt selv har ytret. hvis folk ligger noget kriminelt på "x"tube, er "x"tube ikke direkte ansvarlige. (indirekte , kan kræves fjernet, oplysninger osv.)Carsten skrev:frederik skrev:
Men Brian hænger jo på den aligevel, når han ikke skrider ind i sådanne situationer...
Det har du selvfølgeligt mange års erfaring med.
Hvis det var sådan så, var der mange artikler og læserbreve der ikke ville være blevet trykt
“One man's insanity is another man's genius; someday the world will recognize the genius in my insanity.”