Hjælp.... Kortslutning i min Gisemann
- Dragefisken
- Kejser fisk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Virum
Hjælp.... Kortslutning i min Gisemann
Jeg har fået et kortslutning i min Gisemann lampe (Infinity 1*250W) Kortslutningen ligger i sprolen som er en Trionic 1*250W 3,00A er der nogen der ved, hvor man kan skaffe sådan een?
Jeg har også lidt besværligheder med at skille min lampe ad, så hvis der er nogle som har haft held med det må i meget gerne lige skrive til mig.
mvh
Niels
Jeg har også lidt besværligheder med at skille min lampe ad, så hvis der er nogle som har haft held med det må i meget gerne lige skrive til mig.
mvh
Niels
- Dragefisken
- Kejser fisk
- Reactions:
- 19
- flemmiov
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 7500 Holstebro
- Saltvand siden?: 1999
- Geografisk sted: 7500 Holstebro
Hej Dragefisken, hvis du har en infinity lampe fra giesemann, vil jeg tro den ikke er så gammel eller hvad ? Det er jo en forholdsvis ny serie (har den selv) så hvad med at skrive til giesemann i Tyskland ? de kan muligvis reparere den på garantien. Og de kan sagtens læse Engelsk 

Deltec 576 L.
Hilsen Flemming.
Hilsen Flemming.
- Dragefisken
- Kejser fisk
- Reactions:
- 19
- flemmiov
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 7500 Holstebro
- Saltvand siden?: 1999
- Geografisk sted: 7500 Holstebro
Nå, men så skal du ha fat i dit forsikringsselskab, de dækker hvis der er tale om en kortslutning. Jeg tabte i sin tid en wave-duo-controller i vandet, inden den var sat til. Under tørringen af den, sprang der et kreds i lortet så forsikringen betalte fluks en ny controller.
Deltec 576 L.
Hilsen Flemming.
Hilsen Flemming.
- Dragefisken
- Kejser fisk
- Reactions:
- 19
Ok, det troede jeg ikke at de gjorde. men spørgsmålet er om det kan betale sig, for jeg har nu fundet en Tridonic 250W 3,00A til ca. 36 pund inkl levering så det er jo kun omtrent 400 kr.
Jeg har også fået at vide at der skulle være een på marineshop.de til 25 Euro, men den side kan jeg desvære ikke komme ind på. Hvis der er nogle der har tid må i meget gerne hjælpe og prøv og se om i kan komme ind på den. Jeg kan kun komme ind på forsiden.
mvh
Niels
Jeg har også fået at vide at der skulle være een på marineshop.de til 25 Euro, men den side kan jeg desvære ikke komme ind på. Hvis der er nogle der har tid må i meget gerne hjælpe og prøv og se om i kan komme ind på den. Jeg kan kun komme ind på forsiden.
mvh
Niels
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Se om dette link virker.
http://zoozajac.de/cgi/websale6.cgi?Ctx ... 4%2fmd5%7d
Ellers ligger det under aquastik - aquarienbeluchtnung - zubehör und ersatzteile - giesemann. Og så ligger den på side 2
Pris 42,50 Euro plus forsendelse.
Ellers ligger det under aquastik - aquarienbeluchtnung - zubehör und ersatzteile - giesemann. Og så ligger den på side 2
- Dragefisken
- Kejser fisk
- Reactions:
- 19
Tak det er forsøget værd, sagde du at den var røget i vandet ?flemmiov skrev:Hmm..du skal jo fortælle at lampen er kaput og har en værdi af x-antal kroner, så trækker de en selvrisiko fra beløbet og indsætter beløbet på din konto. Det er der da intet fordækt i, skulle jeg mene, man forsikrer sig jo for det samme.
- Dragefisken
- Kejser fisk
- Reactions:
- 19
Tak Carsten det virker, ved du hvor lang tid der går før man får det, hvis jeg for eksempel bestiller i dag ?Carsten skrev:Se om dette link virker.
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Jeg kan selvfølgeligt ikke garantere noget, men jeg fik mine varer efter ganske få dage.Dragefisken skrev:Tak Carsten det virker, ved du hvor lang tid der går før man får det, hvis jeg for eksempel bestiller i dag ?Carsten skrev:Se om dette link virker.